י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"שגיאה חמורה"

בנט נגד נתניהו והקבינט: "זריקת אנרגיה לחמאס"

"זו שגיאה חמורה, בוודאי כשזה קורה בזמן שהחטופים שלנו מוחזקים בתנאים לא אנושיים וכנגד הדין הבינלאומי, ולא זוכים אפילו לביקור של הצלב האדום". כך ראש הממשלה הקודם בנט נגד ראש הממשלה נתניהו ושריו

בנט נגד נתניהו והקבינט: "זריקת אנרגיה לחמאס"
נתניהו/בנט צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תוקף הלילה (חמישי) את החלטת הקבינט המדיני בטחוני להוסיף בכמות הדלק לעזה.

"הכנסת דלק לעזה בעת מלחמה מהווה זריקת אנרגיה לחמאס". טוען ראש הממשלה לשעבר. "זו שגיאה חמורה, בוודאי כשזה קורה בזמן שהחטופים שלנו מוחזקים בתנאים לא אנושיים וכנגד הדין הבינלאומי, ולא זוכים אפילו לביקור של הצלב האדום".

לדבריו, "הדלק הוא החמצן—במובן המילולי—של חמאס. בלעדיו חמאס יקרוס. חמאס משתמש בדלק למערכות האיוורור והתאורה במנהרות הטרור,
לתנועת חמושים, ולפעילות טרור נגדנו".

"מי ששולח את חיילינו להילחם מול אויב ציני חייב לדעת לעמוד מול לחצים, גם של ידידים, בנקודה כל כך חיונית במלחמה". עוקץ בנט את נתניהו והשרים שקיבלו את ההחלטה המקוממת בעוד חטופינו עדיין בשבי בתנאים קשים.

הקבינט המדיני-ביטחוני אישר הלילה את המלצת קבינט המלחמה לאפשר תוספת מינימלית של דלק הדרושה למניעת קריסה הומניטרית ופריצת מגפות בדרום רצועת עזה. ההיקף המינימלי ייקבע מעת לעת ע"י קבינט המלחמה בהתאם למצב התחלואה והמצב ההומניטרי ברצועה.

נגד נפתלי בנט נמתחה ביקורת על כך שלא הביע עמדה באשר למתווה שחרור החטופים. כלומר שהוא מתבטא רק בנושאים שנוח לו לדבר עליהם.

נפתלי בנט דלק חטופים בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד