י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מכת המחץ החשמלית"

טויוטה נערכת לעתיד: רכב כביש שטח חשמלי של היצרנית היפנית יוצג בקרוב

דגמים חשמליים של טויוטה יוצגו בשנתיים הקרובות, כך הכריזה היצרנית היפנית. לפי טויוטה, עיקר "מכת המחץ החשמלית" של טויוטה תתרחש עד שנת 2026 עם הצגתם של חמישה דגמים חדשים וחשמליים

טויוטה נערכת לעתיד: רכב כביש שטח חשמלי של היצרנית היפנית יוצג בקרוב
אורבן SUV של טויוטה אחד מדגמי העתיד החשמליים של ענקית הרכב צילום: טויוטה

טויוטה נערכת למתקפה של דגמים חשמליים שיוצגו בשנתיים הקרובות, כך הכריזה היצרנית היפנית במהלך כנס "קנישיקי" המסורתי של היצרנית שמתקיים מדי שנה באירופה.

עבור טויוטה, יצרנית שעד כה התמקדה בעיקר בהנעה היברידית, מדובר בבשורה מאוד משמעותית. כיום דווקא טויוטה, יצרנית הרכב שהובילה את שוק הרכב הישראלי בכמות המסירות נכון לחודש נובמבר, אינה נהנית מהיצע גדול של דגמים חשמליים בשווקים העולמיים וכיום עיקר המכירות החשמליות של המותג היפני מבוססות על שוק הרכב הישראלי.

לפי טויוטה, עיקר "מכת המחץ החשמלית" של טויוטה תתרחש עד שנת 2026 עם הצגתם של חמישה דגמים חדשים וחשמליים שיצטרפו לרכב הכביש שטח היחיד של טויוטה שמשווק בישראל כיום: bz4x. לפי ההערכות שפרסמה טויוטה, היקף מכירות הרכב הירוק של היצרנית יגדל ל 250 אלף יחידות עד שנת 2026, מה שיהווה כ 20% מהיקף המכירות של טויוטה באירופה.

במקביל חשפה טויוטה בכנס מספר מכוניות אב טיפוס, כלומר מכוניות שרומזות כיצד בבוא היום יראו הדגמים של טויוטה ביצור סדרתי, כשהדגם המעניין ביותר של טויוטה הוא ה"אורבן אס יו וי" -רכב אב טיפוס חשמלי שמשמעות שמו היא פשוט "רכב כביש שטח עירוני". ה"אורבן אס יו וי" מיועד להיות רכב הכביש שטח החשמלי העירוני הראשון של טויוטה והמשמעות היא שהוא יתומחר באופן יחסית תחרותי ביחס לאחיו הגדולים ויאפשר גישה לטויוטה חשמלית שמחירה יהיה עממי.

 

יפן טויוטה רכב חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד