כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חשיפה גבוהה

מגב במאות ש"ח: הקטלוג של טסלה מציג מחירים מבהילים

האתר האמריקאי cyber truck owners club אשר מאגד בעלי טסלה סייברטראק, חשף חלק מקטלוג החלפים של טסלה והמחירים שפורסמו מבהילים בחלקם

מגב במאות ש"ח: הקטלוג של טסלה מציג מחירים מבהילים
כמה יעלה לכם המגב הארוך בעולם? צילום: טסלה

כמה עולה להחליף מגב, או "וישר" בלשון העם בטנדר? אם לוקחים לכם 100 שקלים, סימן שעובדים עליכם, המחיר יותר זול בפועל. אבל מה קורה אם אתם הבעלים של הסייברטראק של טסלה? כאן המצב נהיה יותר בעייתי: האתר האמריקאי cyber truck owners club אשר מאגד בעלי טסלה סייברטראק שכבר פתחו הזמנה לטנדר המהפכני חשף חלק מקטלוג החלפים של טסלה והמחירים שפורסמו מבהילים בחלקם, אבל גם הגיוניים מאוד בחלקם האחר.

לדוגמה: זרוע מגב ומגב עולים 165 דולר. המגב לבדו עולה 75 דולר. שמשה קדמית עולה 1,900 דולר. אגב, שני הפריטים האחרונים: המגב והשמשה הקדמית, הם הגדולים ביותר שקיימים כיום בתעשיית הרכב ביצור סדרתי. חלון צד עולה 200 עד 260 דולר (דווקא מחיר סביר בהתחשב בעובדה שמדובר בחלונות חזקים מאוד לפי טסלה) ומכלול היגוי-על-חוט עולה 3,300 דולרים. בטסלה אין חיבור מכאני-פיזי בין ההגה לגלגלים ויש היגוי לכל ארבעת הגלגלים אבל אין ספייר, עולה.

מה ניתן ללמוד מהמחירים האלה? קודם כל שטסלה בהחלט הוציאה כנראה הרבה כסף על פיתוחו של הסייברטראק ועכשיו רוצה להחזיר לעצמה קצת רווח. ומעבר לכך, שיש חלקי חילוף שעדיף כנראה שלא ישברו. אגב, בניגוד ללא מעט רכבים אחרים, במקרה של הטסלה העתידנית ניתן לתקן חלק גדול מהבעיות, אם יהיו, במוסכי טסלה בלבד. בינתיים הנה לכם שיעורי בית: כמה פחחי רכב בישראל מסוגלים לתקן נזקים במרכב העשוי מנירוסטה?

 

טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד