כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בעיות במערכת המולטימדיה

GM עוצרת את שיווק הבלייזר החשמלי

ג'נרל מוטורס החברה האם של שברולט, הודיעה על עצירת מכירות זמנית של הבלייזר החשמלי לאחר שככל הנראה התגלו בעיות גם במערכת המולטימדיה וגם במערכות הניווט

GM עוצרת את שיווק הבלייזר החשמלי
GM מפסיקה זמנית את יצור שברולט בלייזר החשמלי כדי לטפל בבאגים צילום: GM

שברולט מבטיחה לנו שוב ושוב שהיא יודעת לייצר מכוניות חשמליות, אבל בינתיים היא מוכיחה אחרת. אחרי שייצור הבולט החשמלית של שברולט הופסק, חזר והופסק שוב, שברולט מודיעה כי היא עוצרת את שיווק הדגם החשמלי החדש שלה – הבלייזר EV. רכב הכביש שטח החשמלי של שברולט הוצג לפני זמן לא רב כששברולט תלתה בו לא מעט תקוות שיהיה אחד הדגמים המובילים בהיצע של היצרנית ובתוכניותיה ל"מתקפה חשמלית" על שוק הרכב האמריקאי.

אבל לפי פרסומים בארצות הברית גם הבלייזר החדש בגרסתו החשמלית לא מלקק דבש ולמעשה ג'נרל מוטורס החברה האם של שברולט, הודיעה על עצירת מכירות זמנית של הבלייזר החשמלי לאחר שככל הנראה התגלו בעיות גם במערכת המולטימדיה וגם במערכות הניווט של ה-SUV החשמלי.

לפי הפרסומים בארה"ב שברולט פרסמה הצהרה לפיה :"כדי להבטיח שללקוחות תהיה חוויה מעולה עם מכוניתם, אנו עוצרים זמנית את מכירות הבלייזר החשמלי. הצוותים שלנו עובדים על תיקון מהיר וניצור קשר עם בעלי הרכבים עם מידע נוסף על עדכון. אנו מתנצלים על אי הנוחות". ומה אנחנו חושבים בנושא? שאומנם זה לפעמים לא נעים, אבל עדיף לדעת מתי להוריד את הרגל מהגז ולהודות בטעות. ההנעה החשמלית היא טכנולוגיה חדשה ויצרני הרכב יודעים היטב שיצטרכו להקריב קצת מכבודם כדי לוודא שבהמשך הלקוחות באמת יקבלו מוצר טוב ומוכן לשימוש.

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד