ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
ידיד הקהילה היהודית

משרדו של חבר קונגרס הושחת בגלל תמיכה בישראל

משרדו של חבר הקונגרס האמריקאי מייק לולר הושחת על ידי אנטישמים בגלל תמיכה בישראל. בהודעות נכתב "דם על הידיים שלך מייק לולר... 25,000 ויותר נרצחו" ו"הפסקת אש"

משרדו של חבר קונגרס הושחת בגלל תמיכה בישראל
המדבקות שהודבקו על הבניין צילום: חשבון הטוויטר של מייק לולר

משרדו של חבר הקונגרס מייק לולר הושחת על ידי אנטישמיים, בגלל תמיכתו בישראל. לולר, המייצג את אזור מונסי כמו גם חלקים מווסטצ'סטר, הוא ידיד קרוב ביותר של הקהילה היהודית. לולר מכהן כחבר בבית הנבחרים מטעם מחוז הקונגרס ה-17 של ניו יורק.

עשרות פתקים מלאים בדברי שטנה הודבקו בחלק החיצוני של הבניין שבו ממוקם משרדו של לולר. ההודעות על המדבקות קראו להפסקת אש ותקפו את לולר. "הכניסה הקדמית של בניין המשרדים שלנו הושחתה בהודעות שתוקפות אותי על תמיכתי בישראל", פרסם לולר, ושיתף תמונות של מדבקות שעליהן נכתבו קריאות נאצה כולל "רוצח ילדים".

בהודעות נכתב גם: "דם על הידיים שלך מייק לולר", "בעזה יש חצי מהילדים", "25,000 ויותר נרצחו" ו"הפסקת אש".

חבר הקונגרס הגיב על כך: "לא אפחד מלתמוך בבעל ברית הגדול ביותר שלנו בזמן שהם נלחמים להפסיק את הטרור של חמאס אחת ולתמיד ולהציל את בני עמם.

לולר אמר ל'ניו יורק פוסט' כי משרדו "ממשיך לקבל מיילים והודעות קוליות נגד עמדתי לגבי ישראל", אבל הוא ציין כי הוא "לא מודאג כרגע מכך שזה יסלים לאלימות פיזית, אבל אני חושב שאין ספק שאתה רואה הסלמה ברורה בטקטיקות בהן משתמשים תומכים פרו-חמאסיים, אנטישמיות נבזית שנמשכת ברחבי המדינה".

הוא הוסיף: "אמרתי שוב ושוב, אני רוצה שהעם הפלסטיני יהיה חופשי. אני רוצה שהם יהיו חופשיים מהמדכאים שלהם, שהוא חמאס, ארגון טרור השולט בעזה כבר כמעט שני עשורים ומשתמש בעם הפלסטיני כמגן אנושי, זה שהרבה אנשים לא מוטרדים מזה זה מדהים".

חמאס כידוע מחזיק כלי נשק בתוך תשתיות אזרחיות כמו מסגדים, בתי חולים ובתי ספר שממומנים דרך סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם (אונר"א).

"דחפתי לשימוע על אונר"א, לשלול מהם את כל כספי המסים של ארה"ב", אמר לולר. "אני לא מאמין שאונר"א צריכה לקבל אגורה אחת מארה"ב. אין עוררין על כך שהם מנצלים כספים שלא כדין וכי היו להם מבחינות רבות יחסי עבודה עם חמאס".

"במהלך 15 השנים האחרונות, היו שמונה הפסקות אש - בכל פעם שהופרו על ידי חמאס", אמר לולר. "ברור שבטווח הארוך, הייתי רוצה לראות פתרון של שתי מדינות, אבל זה יכול לקרות רק אם הפלסטינים יכירו בזכותה של ישראל להתקיים, ואם הם יכירו באיום הנשקף מחמאס".

"אבל כפי שאמרתי שוב ושוב, אם אנחנו רוצים הפסקת אש, יש דרך מאוד פשוטה להפסקת אש: חמאס חייב להיכנע", ציין לולר. "העובדה שאף אחד מהאנשים האלה (שקוראים להפסקת אש) לא קורא לחמאס להיכנע מעידה רבות על המקום שבו נמצאת האהדה שלהם".

 

חמאס ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד