כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אופנועים הורדו מהכביש

מה עשו השוטרים לבעל הלמבורגיני שסרח?

במהלך סופ"ש האחרון נהגים ברכבי יוקרה משופרים ורוכבי אופנועים משופרים ממקומות שונים בארץ הגיעו ליפו, ויצרו רעש רב הנחזה כרעש של ירי וקולות נפץ

מה עשו השוטרים לבעל הלמבורגיני שסרח?
למבורגיני אורוס, אחת המכוניות היקרות בישראל צילום: דוברות המשטרה

לפעמים הפשע משתלם, עד שהמשטרה מצליחה לשים עליך ידיים, כך למד בעליו של אחד מקומץ רכבי כביש שטח של יצרנית מכונית העל האיטלקית למבורגיני, אשר נלכד ביפו בסוף השבוע האחרון. לפי לשון הדיווח של המשטרה, שוטרי תחנת יפו השביתו בסוף השבוע לא פחות מ-35 כלי רכב משופרים של נהגים שהגיעו ליפו, אבל במקום ליהנות ממזג האוויר החמים נהנו להפחיד עוברים ושבים במה שהמשטרה מגדירה כ"פעילות בבריונות".

כך, לפי הודעת המשטרה: "במהלך סופ"ש האחרון נהגים ברכבי יוקרה משופרים ורוכבי אופנועים משופרים ממקומות שונים בארץ, הגיעו ליפו לאזור כיכר השעון, נהגו בבריונות ויצרו רעש רב הנחזה כרעש של ירי וקולות נפץ. הפריעו והבהילו תושבים ומשפחות אשר הגיעו לבקר ביפו לרגל שנה האזרחית החדשה".

לפי המשטרה בסך הכול בסך הכול משטרת ישראל הורידה מהכביש 19 אופנועים שעברו שיפורים ו-16 מכוניות שעברו שיפורים.

אבל עד כאן לשון ההודעה של המשטרה כלשונה – אנחנו לא יכולנו שלא לשים לב שהרכב שהמשטרה תפסה לפי התמונות שלה הוא למבורגיני אורוס, אחד מרכבי הכביש שטח היקרים ביותר שאי פעם הגיעו לישראל. קודם כל, כדי להיות בעליו של אחד כזה צריך להוציא לפי הערכות יותר ממיליון וחצי שקל - אולי אפילו שני מיליון. ומעבר לכך, האורוס לא מגיע לישראל ביבוא רגיל באמצעות יבואני הרכב אלא רק ביבוא אישי, כלומר יבוא מיוחד בו בעליו של הרכב רוכש אותו בחוץ לארץ לבד או בעזרת מתווך מיוחד ליבוא רכב. מי שאכן קונה כזה רכב, ובסך הכול בישראל יש כמה רכבים כאלה, יכול לטוס בו במהירות של מעל 300 קילומטרים לשעה אם הוא מספיק אמיץ, אבל בעליו של הרכב הזה כנראה טס לתחנת המשטרה במקום.

 

משטרה גניבת רכב רוכב אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד