כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
91 הרוגים

לאחר הפיגוע הכפול: איראן הודיעה על מעצר 11 חשודים

איראן הודיעה על מעצרם של 11 חשודים שאחראים על פיגועי התאבדות קטלניים בכרמאן ביום רביעי האחרון. ארגון המדינה האיסלאמית לקח אחריות לפיצוצים בהודעה שפורסמה ברשתות החברתיות ביום חמישי

לאחר הפיגוע הכפול: איראן הודיעה על מעצר 11 חשודים
רגע הפיצוץ השני באיראן צילום: צילום מסך

הרשויות באיראן עצרו 11 אנשים הקשורים לפיגוע הכפול ביום רביעי האחרון בעיר כרמאן, שגרמו למותם של כמאה בני אדם, כך מסר משרד המודיעין של המדינה בהצהרה שפורסמה בתקשורת הממלכתית האיראנית. כלי תקשורת באיראן פרסמו תיעוד של רגע הפיצוץ השני בפיגוע הכפול.

על פי הדיווח שני חשודים שסייעו לשני המחבלים המתאבדים נעצרו ביום חמישי האחרון, כך נאמר בהצהרה. תשעה אחרים שגורמים רשמיים איראנים מאמינים שהם חלק מרשת שסייעה למחבלים נעצרו בשישה מחוזות. גורמים איראנים אמרו כי שני המחבלים עבדו עבור דאעש.

כזכור ארגון המדינה האיסלאמית - דאעש לקחו אחריות לפיגוע הכפול בהודעה שפורסמה ברשתות החברתיות ביום חמישי.

"המבצע למעצר האנשים הקשורים לפיגועים יימשך עד למעצרו של האדם האחרון שהיה מעורב בתמיכה בפושעים בכל דרך ובכל היקף", מסר משרד המודיעין האיראני.

השלטונות האיראניים מסרו שאחד משני המחבלים המתאבדים היה אזרח טג'יקי ואילו אזרחותו של השני "עדיין לא נקבעה סופית". גורמים רשמיים אמרו כי מצאו שני אפודי נפץ ושני מכשירי שלט רחוק , וכמה אלפי כדורים בביתם של שני המחבלים.

כזכור כפי שדיווחנו, ארגון הטרור דאעש נטל אחריות על התקיפות ביום רביעי האחרון שהביאו למותם של 91 בני אדם בעיר כרמאן באיראן, סמוך לקברו של קאסם סולימאני, הפיגועים אירעו בהפרש של 10 דקות אחד מהשני בטקס לציון ארבע שנים לחיסולו של מפקד כוח קודס על ידי ארצות הברית.

איראן דאעש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד