כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מכונית מטורפת

קילומטראז' נשיאותי: הלמבורגיני של דונלד טראמפ למכירה

הנשיא האמריקאי לשעבר דונלד טראמפ רכש לו בשנת 1997 מכונית מיוחדת: למבורגיני דיאבלו VT רודסטר. המכונית עומדת למכירה בבית המכירות הפומביות האמריקאי "בארט ג'קסון"

קילומטראז' נשיאותי: הלמבורגיני של דונלד טראמפ למכירה
גרסת VT הפתוחה של למבורגיני דיאבלו שהייתה בבעלות דונלד טראמפ יוצאת למכירה פומבית צילום: למבורגיני

אם היה לכם כסף מספיק לרכוש מכונית של ידוען, איזו מכונית הייתם רוצים? את האמריקאיות המפוארות של הרבנים האמריקאים או את מכונית העל האיטלקית שהייתה של נשיא ארה"ב לשעבר? התשובה לא ברורה, אבל במהלך חיפושינו אחר מכונית משומשת במצב טוב שנוכל להביא הביתה למשפחה, מצאנו מכונית אחת מיוחדת שעומדת למכירה בבית המכירות הפומביות האמריקאי "בארט ג'קסון".

המכונית האמורה מיועדת להשתתף במכירה פומבית מיוחדת שתתקיים בסקוטסדייל, אריזונה בעוד פחות משבועיים ויתכן שתביא סכומים משמעותיים מאוד בגלל זהותו של בעליה הראשון: הנשיא האמריקאי לשעבר דונלד טראמפ שעדיין זוכה לתמיכה בלתי מבוטלת בציבור האמריקאי רכש לו בשנת 1997 מכונית מיוחדת: למבורגיני דיאבלו VT רודסטר, כלומר הגרסה הפתוחה וכפולת ההנעה של למבורגיני דיאבלו, שהיא בפני עצמה מכונית מטורפת שמסוגלת לנסוע במהירות 300 קילומטרים לשעה. אבל זו לא סתם דיאבלו, אלא הדיאבלו של טראמפ.

הנשיא לשעבר טראמפ: צילום הבית הלבן

לפי לשון ההודעה של בית המכירות הפומביות, בסך הכול כל שוק הרכב האמריקאי קיבל 132 מכוניות למבורגיני כאלה בשנת 1997, אבל אף אחת מהן לא היתה בצבע "כחול למאנס". אבל במקרה של הנשיא לשעבר, שכבר דאז היה מיליונר-מה שטראמפ רוצה טראמפ מקבל. ולכן הנשיא לשעבר קיבל את הלמבורגיני שלו כחולה. ובנוסף הוא גם קיבל אותה עם לוחית מיוחדת שמוטבעת על הרכב שמציינת שזוהי הלמבורגיני שיועדה לדונלד טראמפ, או בשמו המלא והמדויק: "דונלד טראמפ ג'וניור".

טראמפ החזיק בלמבורגיני בבעלותו בין השנים 1997 ל 2002 וכנראה שמאוד נהנה ממנה, כי לפי למבורגיני המכונית הזאת מצוידת במנוע בנפח 5.7 ליטרים המפיק 492 כוחות סוס, תיבת הילוכים ידנית והנעה כפולה. רוצים לנסות ולקנות לכם את הלמבורגיני? בהצלחה.

https://www.barrett-jackson.com/Events/Event/Details/PRESIDENT-TRUMPS-1997-LAMBORGHINI-DIABLO-VT-ROADSTER-274648

 

 

 

 

ארצות הברית דונלד טראמפ מכירה פומבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד