כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אזהרה חריגה

מכוניות שהיו על אוניה שנשרפה עלולות להגיע לישראל

דלק מוטורס, יבואנית רכבי BMW, מודיעה כי היצרן הוציא אזהרת צרכן מפני רכישה וייבוא לישראל של 260 רכבי BMW ביבוא עקיף/זעיר/אישי, זאת בעקבות אירוע שריפה שהתרחש בחודש יולי

מכוניות שהיו על אוניה שנשרפה עלולות להגיע לישראל
ב.מ.וו מזהירה מרכישה של מכוניות שחולצו מאוניה שנשרפה צילום: BMW

שריפות של אוניות שנושאות בקרבן מכוניות הפכו בשנים האחרונות לבעיה אמיתית, במיוחד לאור העובדה שמכוניות חשמליות שנמצאות על סיפון האוניות האלה הן כמעט בלתי אפשריות לכיבוי. אבל גם אנחנו הופתענו כשגילינו שאחת מהאוניות האלה נשאה מכוניות שעלולות גם להגיע לישראל. כך, למי שזוכר את השריפה באוניה HIGHWAY FREMANTLE.

הודעה לעיתונות: הודעת יצרן BMW בנוגע לאזהרת צרכן מפני רכישה וייבוא לישראל של כלי רכב מסדרה 1,2,3,4,7 ומדגמים: i20, X1 ו-1X העלולים להגיע לישראל ביבוא עקיף/זעיר/אישי.

דלק מוטורס, יבואנית רכבי BMW, מודיעה כי היצרן הוציא אזהרת צרכן מפני רכישה וייבוא לישראל של 260 רכבי BMW המפורטים לעיל העלולים להגיע לישראל ביבוא עקיף/זעיר/אישי, זאת בעקבות אירוע שריפה שהתרחש בחודש יולי 2023 על גבי האונייה Highway Fremantle שהובילה רכבים מדגמים המפורטים לעיל.

רכבים אלו היו חשופים לטמפרטורות גבוהות , חומרי כיבוי השריפה ועשן אשר יכולים לגרום להם לנזקים ובנוסף לא ניתן לשלול סיכון בריאותי למשתמשים בכלי רכב אלו עקב קורוזיה של רכיבים/יחידות בקרה אלקטרוניות, ולכן היצרן הודיע כי הסיר מרכבים אלו את האחריות.

לבדיקת האם רכב - מס' שילדה נכלל בקבוצה האמורה ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות ב- 3567* או באתר היבואנית: BMW.CO.IL במודול "קריאה חוזרת" תחת נושא "שירות".

 

שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד