כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נזק רב נגרם

פיצוץ עז בשכונה החרדית: רימון הושלך על ביתו של איש החינוך

רימון הושלך הלילה סמוך לביתו של איש חינוך חרדי המתגורר בשכונת גני הדר בפתח תקווה | הפיצוץ גרם לנזק רב למספר רכבים ודירות | המשטרה פתחה בחקירה

פיצוץ עז בשכונה החרדית: רימון הושלך על ביתו של איש החינוך
הנזק כתוצאה מהרימון צילום: באדיבות המצלם

פיצוץ עז הרעיד הלילה (בין שלישי לרביעי) את השכונה החרדית גני הדר בפתח תקווה, בשל רימון שהושלך לעבר ביתו של איש חינוך חרדי מוכר המתגורר ברחוב פינקל.

הרימון, שהתפוצץ סמוך למכוניתו של איש החינוך המנהל מספר מוסדות ומעונות בעיר, גרם לנזק רב לדירות ורכבים.

כוחות רבים של משטרה וצוותי הצלה הוזעקו למקום, אולם רק בנס האירוע הסתיים ללא נפגעים. "המשטרה איתרה הלילה שרידי פריט אמל"ח בכניסה לחניון בניין מגורים בפ"ת, חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי", מסרה המשטרה.

חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריטים שנותרו בזירה, לצד סריקה להסרת כל סיכון נוסף לציבור. בתום הפעילות העביר החבלן את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

יוסי רוזנברג ואבי מונק, חובשים במד"א הצלה פתח תקווה שמתגוררים סמוך לזירה ושמעו את קול הפיצוץ סיפרו: "אנו מתגוררים בסמוך ושמענו את הפיצוץ העז, בתוך זמן קצר קיבלנו קריאה ממוקד מד"א על האירוע. בסריקות שערכנו לא אותרו נפגעים אולם נזק נגרם במקום לבית ומספר כלי רכב, והמשטרה סגרה את הזירה".

פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד