כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
במהלך ההלוויה

אחרי סערת הנתיחה: קיצוניים חטפו את גופת הנער

הגופה של הנער חיים שמואל מאיר ויצהנדלר ז"ל נחטפה מבית ההלוויות שמגר בירושלים לעבר כיכר השבת שם מתאספים המונים. צפו בתיעוד מרגע חטיפת הגופה בשמגר לעבר כיכר השבת

אחרי סערת הנתיחה: קיצוניים חטפו את גופת הנער
הלווית הנער חיים שמואל מאיר ויצהנדלר צילום: חיים גולדברג - פלאש 90

חרדים קיצוניים חטפו אחר הצהריים את גופתו של הנער החרדי חיים שמואל מאיר ויצהנדלר ז"ל במהלך מסע הלוויתו. הקיצוניים לקחו את הגופה, בתום דין ודברים עם בני המשפחה, ורצו עמה לכיוון שכונת מאה שערים.

מוקדם יותר היום, זמן קצר לפני הדיון בבג"ץ שהיה אמור להכריע בפרשת נתיחת גופת הנער, החליטה הפרקליטות למשוך דרישתה לביצוע הנתיחה. לפיכך, החליט בג"ץ לשחרר את הגופה לקבורה.

עוד בנושא:

בכך הגיעו לסיומן המחאות הסוערות נגד הנתיחה, שהתרחשו גם היום בכמה מוקדים ברחבי הארץ. מאז שעות הבוקר הפגינו בירושלים, בית שמש, בצפת ובנוף הגליל, תוך חסימת צירי התנועה. בשכונת גאולה בבירה נרשמו עימותים בין מפגינים לכוחות המשטרה - שעשתה שימוש בפרשים ואמצעים נוספים לפיזור הפגנות.

המפגינים מחו נגד הכוונה לנתח את גופתו של הנער החרדי בן ה-13, שאותר אמש ללא רוח חיים בביתו בשכונת חפציבה בבית שמש. בפרקליטות דרשו לבצע את הנתיחה מאחר ולטענת המשטרה נמצאו ממצאים המצריכים בדיקה. אולם בתום הדיון שנערך אתמול בבקשת הפרקליטות לבצע נתיחה בגופת הנער, קבע בית המשפט כי גופתו תנותח. משפחתו עתרה לבית המשפט עליון וכאמור, דקות לפני שהשופטים נדרשו להכריע, משכה הפרקליטות את בקשתה.

הלוויה נתיחת גופה ירושלים חרדים קיצונים הפגנת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד