כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יגיע בשנה הבאה

זהו רכב השטח החשמלי שיגיע לישראל

הכירו את הדגם החשמלי החדש של ג'יפ שנקרא "ווגוניר S" על שם רכבי השטח המשפחתיים הגדולים שהיצרנית שיווקה בעבר. הרכב חשמלי לחלוטין והוא יגיע לישראל בשנה הבאה

זהו רכב השטח החשמלי שיגיע לישראל
הוואגוניר הנוכחי, מציע 7 או 8 מושבים ופאר רב. משווק בישראל רק דרך ערוצי היבוא המקביל צילום: רוני נאק

בענף הרכב העולמי יש הרבה רכבי שטח שאומרים עליהם שהם ג'יפ – מ"ג'יפ טויוטה" ועד "ג'יפ יונדאי" אבל ג'יפ באמת יש רק אחת - JEEP - וכעת יש לה רכב חשמלי חדש וגדול שיצטרף לאוונג'ר ששיווקו בישראל החל בחודש שעבר.

הדגם החשמלי החדש של ג'יפ נקרא "ווגוניר S" על שם רכבי השטח המשפחתיים הגדולים של ג'יפ שהיצרנית שיווקה בעבר, אבל כאמור הרכב החדש הוא חשמלי לחלוטין והוא יגיע לישראל בשנה הבאה.

לפי פרסומיה של ג'יפ, יצרנית שעשתה לעצמה שם בתכנון והרכבה של רכבי שטח, הווגוניר S מצויד במערכת ההנעה הכפולה של ג'יפ שכוללת טכנולוגיות לנסיעה בשטח, מנועים שמפיקים 600 כוחות סוס ויכולת להאיץ ל-100 קילומטרים לשעה תוך 3.5 שניות.צילום הקדימון של JEEP לגרסה החשמלית של ה-וואגוניר. קרדיט JEEP

לפי הפרסומים של ג'יפ, הווגוניר S מבוסס על פלטפורמה מיוחדת של סטלאנטיס, החברה האם של ג'יפ שמשרתת דגמים נוספים של יצרניות הרכב האמריקאיות בקבוצה שיוצגו בעתיד וגם דגמים נוספים של חברות בת אחרות בקבוצה. לפי ג'יפ, מטרת החברה עם הצגת הווגוניר היא הגשמה של חזון של החברה-להפוך את הקבוצה ליותר ירוקה וידידותית לסביבה ולהפחית את שיעור זיהום האוויר של מכוניותיה כשהיעד הוא להיות הכי ידידותית לסביבה בשנת 2030.

אם בינתיים אין לכם סבלנות לחכות לג'יפ וואגוניר החשמלי – תשמחו אולי לדעת שניתן למצא את הג'יפ וואגוניר הנוכחי עם מנוע v8 בריא ועם 7 או 8 מושבים, בערוצי היבוא המקביל.

 

רכב חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד