י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא יורד מסדר היום

סאגת ערוץ 13 וגיל תמרי: "התנהגות פחדנית ושקרנית"

ההתבטאות של גיל תמרי חצתה קו אדום בוהק ולכן מסתבר שהוא הושעה מהשידורים, כאשר לפחות אתמול לא הופיע לאורך היום. בברנז'ה זועמים על הערוץ שלא טרח להודיע על כך רשמית

סאגת ערוץ 13 וגיל תמרי: "התנהגות פחדנית ושקרנית"
גיל תמרי צילום: מתוך שידורי חדשות 13

בחדשות 'רשת' - 'ערוץ 13', עסקו כל יום האתמול בהכחשות על השעייתו של פרשן חדשות החוץ, גיל תמרי אחרי שאמר על ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי הוא "רוצה לראות את החטופים כולם מתים". גיל תמרי עצמו נשאל בבוקר אם לא יגיע לשדר במהלך היום, והשיב "לא ידוע לי על כך".

כתב הברנז'ה של ynet רן בוקר מדווח כי בפועל תמרי לא הופיע לאורך כל היום בתוכניות הערוץ.

בוקר סיכם את היום בזעם: "בחדשות רשת לא רק ששיקרו, אלא גם הציגו מופע פחדני ומהוסס ביותר: מצד אחד הבינו שהאמירה בעייתית וביקשו ממנו להתנצל - אבל מצד שני, לא רצו לצאת רע בעיני הברנז'ה. בקיצור: התנהגות פחדנית ושקרנית".

עוד בנושא:

בליכוד תקפו > הפרשן בשידור חי: "נתניהו רוצה את החטופים מתים"

האם יושעה משידור? > זעם בערוץ: "גיל תמרי עושה לנו נזק בלתי הפיך"

"ישבת באולפן ונדהמתי" > האב השכול הטרי: "גיל תמרי הוא סתם מסית ומדיח"

כזכור הפרשן הוותיק שהוכר כ"גיל תמרי וושינגטון" בשל היותו שליח 'ערוץ 10' ובגלגולו הנוכחי 'ערוץ 13', התבטא קשות בשידור חי בתוכניתה של לוסי אהריש כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי נתניהו "רוצה לראות את החטופים כולם מתים כדי להפוך אותם לקדושים מעונים".

מאוחר יותר בתוכנית הבאה בהגשת אלמוג בוקר, התייצב תמרי וביקש להתנצל על המילים אולם לא על התוכן. הוא נשאל על ידי אב שכול, איציק בונצל שנכח באולפן, האם הוא באמת חושב שנתניהו לא רוצה לראות את החטופים משוחררים ותמרי השיב בגמגום כי הוא לא חושב שזה מה שעומד בראש מעייניו של נתניהו.

למחרת כולנו נדהמנו לראות כי בפועל, שעות אחרי האמירה האומללה, נתניהו עקב לאורך הלילה אחר החילוץ הדרמטי של שני החטופים מרפיח.

גיל תמרי רן בוקר ערוץ 13 חדשות 13 השעייה הסתה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד