י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ישבתי באולפן ונדהמתי"

האב השכול הטרי: "גיל תמרי הוא סתם מסית ומדיח"

גיל תמרי הושעה מ'חדשות 13' לאחר שאמר בשידור "נתניהו רוצה את החטופים מתים". האב השכול שנכח בשידור ההתנצלות: "מתחיל לרדת להם האסימון שההורים השכולים הם לא פינת ליטוף שרק מספרים על הילדים, יש לנו דעות, יש לנו אמירה"

האב השכול הטרי: "גיל תמרי הוא סתם מסית ומדיח"
איציק בונצל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרשן 'חדשות 13', גיל תמרי מעורר סערה ביומיים האחרונים לאחר שאמר בשידור "נתניהו רוצה את החטופים כולם מתים" ומסתבר בדיעבד שהושעה בגין כך משידור לא ברור לכמה זמן.

איציק בונצל, אביו של סמ"ר עמית בונצל הי"ד שנפל בקרבות בעזה לפני כחודש וחצי, נכח בשידור של אלמוג בוקר, שבו התנצל תמרי על בחירת מילים לא נכונה, אולם לא חזר בו מהתוכן. בונצל שאל את תמרי אם הוא באמת חושב כך והוא ענה לו שכן.

עוד בנושא:

בליכוד תקפו > הפרשן בשידור חי: "נתניהו רוצה את החטופים מתים"

האם יושעה משידור? > זעם בערוץ: "גיל תמרי עושה לנו נזק בלתי הפיך"

לא יורד מסדר היום > סאגת ערוץ 13 וגיל תמרי: "התנהגות פחדנית ושקרנית"

האב השכול התראיין לרדיו 'גלי ישראל' וסיפר על התקרית מול תמרי בשידור חי: "למדנו בצורה הברורה שגיל תמרי הוא סתם מסית ומדיח. למדנו שגיל תמרי לא עושה שום עבודה עיתונאית, שהוא פשוט שונא את נתניהו והשנאה הזאת מעבירה אותו על דעתו. ישבתי שם באולפן ונדהמתי לשמוע את הדברים, אני שואל אותו לאחר 'ההתנצלות'. 'אתה לא יכול להגיד שנתניהו רוצה להשיב את החטופים בשלום הביתה?' והוא פשוט התפרק לתוך עצמו".

לדברי עורך הדין איציק בונצל, "העיתונאי הזה שיודע לשדר בלחץ מכל העולם פתאום נדם קולו. יומיים אחרי ששכלתי את בני קראתי לאנשים לסגור את מכשירי הטלוויזיה כי חבל לצרוך את הרעל הזה".

עוד הוסיף ואמר בראיון: "אתן לכם פה סקופ. לאחר ההשעיה של גיל תמרי הוזמנתי להיות חבר בפאנל, כנראה שאולי מתחיל לרדת להם האסימון שההורים השכולים הם לא פינת ליטוף שרק מספרים על הילדים, יש לנו דעות, יש לנו אמירה. ההורים השכולים לא יתנו לגיל תמרי יותר להשתולל באולפנים. לא ניתן לאף עיתונאי לחצות את הקווים האדומים", סיכם.

גיל תמרי ערוץ 13 חדשות 13 איציק בונצל רדיו גלי ישראל בנימין נתניהו השעייה הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד