כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מדברים קבוע - קפה של בוקר ראשון

עם כל ביס שהייתי מכניסה לפה - הייתי חושבת אחר כך בייסורים רבים, זה היה הכרחי? אבל למדתי ליהנות מהביסים האלו וגם קיבלתי אסמכתא מקצועית - כמה טוב

מדברים קבוע - קפה של בוקר ראשון


אלו שמתמודדות עם עודף משקל, מן הסתם יגלו כאן הזדהות או הבנה כלשהי, אלא אם כן מדובר במלאכיות נדירות שלא יבינו על מה אני בכלל מדברת.

ובכן, אני מדברת על אותם "ביסים" קטנים שאנחנו אוהבות לחטוף ככה בשקט, בקטנה, כשלא שמים לב, כשרוצים ליישר עוגה, כשיש שאריות בצלחת של הילד, או להפך, כשעומדים מול בופה מרשים ולא יודעים מהיכן להתחיל, אם בכלל, ומחליטים רק על ביס אחד קטן... שעל פי רוב הופך להיות עוד ביס קטן ועוד אחד. והרי הרבה ביסים קטנים – בכלל לא משמינים. מה, לא?

כמעט ואין בעלת עודף משקל שלא ניסתה להיפטר לפחות מכמה קילוגרמים מאוסים, יוצרי צמיגים ומרפסות, ובמקרים גרועים יותר, סליחה על התיאור הבלתי אסתטי בעליל, שומנים שפשוט נוזלים מכל כיוון אפשרי. אני לא אומרת שצריכים להיות שדופים או מקלות סנוקר, להפך, אני אפילו מתנגדת לכך – ולא, לא בגלל העודפים שלי. אולי זה עניין של טעם וריח. אבל אני כן בעד משקל תקין ומראה נאה. גם אם יש לך עודפים, או שאת טיפוס רחב יותר, אין משהו שפילאטיס איכותי לא יכול לסייע בעיצוב וחיטוב – מניסיון.

ובעלי? בכל פעם שהיה רואה אותי כועסת על עצמי שאכלתי משהו "מיותר" עבורי, הוא היה אומר: זה בסדר וטוב להתגבר, אבל אם את אוכלת – תיהני מכל ביס ותיהני שאכלת. בלי נקיפות מצפון! אחר כך תחזרי לסדר והשמירה שלך ותוסיפי לך עוד שעה של ספורט אם בא לך.

לכן כשהכרתי את רחל למברסקי, שסיפרה לי על שיטתה לירידה במשקל, כמעט צהלתי ללא שליטה. התחברתי לדברים שלה כי הם נתנו לי סוג של "הכשר" לדרך בה אני מנסה ללכת כבר זמן מה.
רחל, אשת מקצוע מעולם החינוך המיוחד והפסיכולוגיה, משלבת בספר חדש, את ההבנות והאפשרויות שניצבות בפני כל אחת ואחת שרוצה לרדת במשקל. אני רוצה שתכירו אותה גם אתן, כי יש לה כל כך הרבה מה לספר לכן. טור אחד מתוך הספר כבר עלה, ומצרפת אליו כאן קישור. מוזמנות לספר לי אם אהבתן.

קישורים:
דיאטה? בתאבון! הכירו את השיטה לירידה במשקל
דיאטה תזונה בריאות נשים חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד