י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מיץ פירות או ירקות - העיקר לנקות את הרעל

כולנו מחפשות להרגיש טוב יותר, קלילות ואנרגטיות אך לא תמיד יש לנו כוחות ואפשרויות להיכנס לתוך תוכניות שידרשו מאיתנו זמן ומאמץ • תגלו כמה תועלתי יהיה להוסיף לתפריט קצת מיץ ירקות/פירות

מיץ פירות או ירקות - העיקר לנקות את הרעל

זו היתה שבת בר מצווה של בן משפחה קרוב. ישבנו בסעודה ושוחחנו. אחת האחיות בקצה השולחן עסוקה היתה בהסבר נלהב מלווה בתנועות ידיים וחיוך זוהר. הסקרנות שלי התעוררה והתקרבתי לשמוע בעצמי. הגעתי בסוף, אבל היה שחזור מלא – לסיפור אודות שבוע המיצים שהיא עשתה. "לא לשם הדיאטה", הבהירה האחות, שאין לה כל בעיה עם עודפי שומן, אם שאלתם את עצמכם. "אבל להרגשה ולתחושת הנפיחות. מרגישה אדם אחר, ממש".

זה היה נשמע כל כך מלהיב, שביום ראשון בבוקר מצאתי את עצמי בחנות, רוכשת לעצמי מכונת מיצים. משם לחנות הירקות. גזר, תפוח, סלרי עלים וסלק – בדיוק כמו שהיא אמרה. איך אשתה את הסלק הזה? תהיתי לעצמי בלחץ – אבל חזק עלי הרצון להרגיש קלילה יותר, רזה יותר ואנרגטית יותר. הסלק השתלב לא רע עם יתר הירקות והפרי וגם לא היה ממש נורא. זה לא שהפכתי לחובבת סלק, אבל שתיתי אותו במשך שבוע – שלוש פעמים ביום, בין לבין שתיתי מים ואכלתי בעיקר דברים מהטבע, כמו ירקות אפויים, וכד'. אודה על האמת, כעבור שבוע הרגשתי באמת אחרת. פחות עייפה, פחות נפוחה, אבל מהר מאוד חזרתי לסורי. קפה הבוקר וארוחות הערב המשפחתיות ניצחו אותי. לפחות ידעתי שזה אפשרי.

אם גם לכן מתחשק לעשות מדי פעם ניקויים כאלו, אני ממליצה. סגולות רבות מייחסים לשתיית מיצים טבעיים וניקוי רעלים מהגוף. אומנם הדבר מסחרי ויש הרבה אנשים שעוזרים לעשות את התהליך בשיטות כאלו ואחרות, אך גם בבית, עם הרבה כח רצון ומכונת מיצים – אפשר להסתדר נהדר.

לפני הכל לימון. שתו בבוקר מים עם לימון, לניקוי מעיים, שיפור תפקודי הכבד וכיס מרה, מחלות לב, אלרגיות, אסתמה ועוד.

מיצים מירקות ירוקים מסייעים לניקוי והרזיה – ומי מאיתנו אינה חפצה בכמה קילוגרמים פחות? מלפפון ירוק, חסה, כרוב, פטרוזליה, סלרי אמריקאי – וכדי להמתיק מעט את מיץ סלט הירקות הזה, כדאי להוסיף גם תפוח. על פי רוב היחס הוא פרי אחד על כל שלושה ירקות.

זה לא אומר שעכשיו מתמכרים למיצים וחיים רק מהם, אם רוצים לעשות ניקוי רציני, אפשר במשך מספר ימים לחיות על מיצים מסוגים שונים, אך כדי לחזק את הגוף במשך חיי היום יום שלנו, מספיק לשתות אותם שלוש פעמים ביום, ובין לבין לאכול ולשתות בצורה מבוקרת ובריאה. התועלת היא בכך שהגוף מקבל מנות ויטמינים ואנרגיה שהוא זקוק להם. חשוב לדעת קודם מהו התהליך שאת בוחרת לעשות, וגם לדעת שלא בכל מצב מותר לעשות ניקוי רעלים מהגוף, כמו בזמן הריון, נטילת תרופות שונות, מחלות אוטואימוניות ועוד.

המטרה שלי פה היא להמליץ על מיצים טבעיים כתוספת לחיי היום יום שלנו, להרבות בשתיית מיצי ירקות כמו מלפפונים, סלק, גזר, ברוקולי, נבטים ועוד. או פירות – ושימו לב שאם אתם סוחטים אבטיח או מלון, האיכות שלהם נמצאת בקליפה. אנזימים, אבץ, אשלגן וכו'.
אז זהו – אין תירוצים. הקיץ פה, חם, מרבים בשתיה, מי לימון, חליטות תה צמחים ומים רגילים, למה לא? ועכשיו גם מוסיפים שתיים – שלוש מנות של מיץ ירקות/פירות, כי הבריאות שלנו מעל לכל.

בהצלחה
מיץ צום מיצים מיץ פירות וירקות תזונה נכונה בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד