כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
דרמה בש"ס

לאחר חודשים חיים ביטון נכנע: תוך חודש אפנה את תפקידי

טלטלה בש"ס: מנכ"ל התנועה ואחד החזקים בה חיים ביטון, הודיע כי הוא נכנע להכרעת המשנה ליועמ"ש רז נזרי, שקבע כי עליו לעזוב את אחד מהתפקידים בהם הוא אוחז; מנכ"ל ש"ס ומנכ"ל מעיין החינוך התורני • "לאור הקביעה המשפטית מודיע כי עד לסוף חודש אפנה את אחד מתפקידיי"

לאחר חודשים חיים ביטון נכנע: תוך חודש אפנה את תפקידי
יעקב כהן

דרמה בש"ס: שלושה חודשים לאחר שהמשנה ליועמ"ש עו"ד רז נזרי הודיע למנכ"ל ש"ס ולמנכ"ל מעיין החינוך התורני כי תפקידו הכפול מנוגד לחוזר המנכ"ל ועליו לעזוב את אחד מתפקידיו, ביטון נכנע והודיע כי יפעל במסגרת הדרישה.

פרסום ראשון: משרד המשפטים דורש ממשרד החינוך לפעול מול ביטון

במכתב ששיגר למשנה ליועמ"ש רז נזרי כתב ביטון, כי "לאור הקביעה המשפטית כי איני יכול להמשיך ולכהן בתפקידים אלו בעת ובעונה אחת, הריני להודיע כי עד לסוף חודש 30.11.20 אפנה את אחד מתפקידיי הניהוליים", כך דווח.

ההחלטה של ביטון תביא לטלטלה בש"ס, מאחר וכל תפקיד שיעזוב, יאלץ את השר אריה דרעי למצוא מנהל מקצועי אחר. ההחלטה של ביטון קשה; מחד עומד הכוח הפוליטי שלו כמנכ"ל ש"ס ושליטה על כלל הנציגים, ומנגד לנהל את המוסדות תחת תקציב ענק.

המשנה ליועמ"ש: חיים ביטון לא יוכל לכהן כמנכ"ל התנועה

לבסוף ההכרעה היא של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, כשבמרכז ההחלטה תעלה גם תלונות רבות שעולות מהשטח כנגד התנהלותו של חיים ביטון כמנכ"ל המפלגה, כאשר בכמה הרשויות נציגי ש"ס מתקשים להתנהל בקואליציה וחלקם אף נותרו בשל כך באופוזיציה.

חיים ביטון ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד