כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

אריה דרעי על פגישת האדמו"רים עם השר הנדל: לא תיאמו איתנו

שעות לאחר הפגישה המפתיעה והנדירה של קבוצת רבנים ובראשם האדמו"ר מויז'ניץ והגר"מ צדקה, מסתבר כי הפגישה לא תואמה ללא ידיעת חברי הכנסת החרדים. יו"ר ש"ס בירך הערב על המפגש, הביע התרגשות מהמחזה, אך ביקר את העובדה שהפגישה לא תואמה עם הח"כים

אריה דרעי על פגישת האדמו"רים עם השר הנדל: לא תיאמו איתנו
אריה דרעי/ הפגישה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/באדיבות המצלם

חשיפת ׳בחדרי חרדים׳ על פגישת האדמו"רים והרבנים עם שר התקשורת יועז הנדל, שעסקה בנושא הטלפונים הכשרים, הצליחה להכעיס את חברי הכנסת החרדים. יו"ר ש"ס, חבר הכנסת אריה דרעי שהתרגש מהפגישה מציין כי התוצאה הייתה ידועה מראש וכי לא תיאמו זאת איתם.

הערב (שני) התייחס דרעי לפגישה ואמר: "אשרינו שיש לנו גדולי וצדיקי ישראל כאלה שמוכנים לוותר על כבודם ומעמדם שמבזים את עצמם להציל את היהדות ואת התורה. לא בשביל עצמם לא בשביל הכבוד שלהם, אלא בשביל להציל את הדור הצעיר ואת עם ישראל שלא יפגעו בכשלי הטכנולוגיה".

"גאווה והתרגשות גדולה שאלה המנהיגים", אמר דרעי מצד אחד, אך מנגד ציין כי הפגישה לא תואמה איתו, "צר לי שלא התייעצו איתנו, בכל זאת יש לנו קצת ניסיון. דברים כאלה מכינים מראש, צריכים לדעת עם מי ללכת. חבל שלא דיברו עם חברי הכנסת".

הרבי מויז'ניץ לשר התקשורת: "גם היוונים ניסו ולא הצליחו" • תיעוד מהמפגש

שר הפנים לשעבר ציין עוד: "הופתעתי שראיתי את הפגישה. ידעתי מה יהיה תוצאות הפגישה אני מכיר את האיש הזה (יועז הנדל א.ק.) היו צריכים להכין אותנו".

כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', שורה של רבנים ואדמו"רים בראשות הרבי מויז'ניץ וראש הישיבה הגאון רבי משה צדקה, נועדו הבוקר עם שר התקשורת יועז הנדל, בכדי לדבר על ליבו בעקבות רפורמות שהוא מתכנן במשרדו שמהווים איום על המשך מערך הטלפונים הכשרים.

את הפגישה יזמו אנשי וועדת הרבנים לענייני תקשורת, ומי שהוציא אותה אל הפועל היה עוזרו של חבר הכנסת יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק, שתיווך בין אנשי ועדת הרבנים שגיבשה קבוצה של רבנים, לבין השר יועז הנדל שהקצה לפגישה מזמנו.

שר התקשורת יועז הנדל הרבי מויזניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד