כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קיבלו פיק ברכיים

לאחר הנזיפה מהרב: המארגנים מזיזים את ההפגנה

לאחר ה"גילוי דעת" מהגאון רבי חיים אבוטבול נגד מארגני "הפגנת הסלולר" - המארגנים מודיעים על העברת ההפגנה למיקום אחר, ומנסים לחסוך את המבוכה

לאחר הנזיפה מהרב: המארגנים מזיזים את ההפגנה
הפגנה נגד חנות סלולר צילום: שוקי לרר

מארגני "הפגנת הסלולר" נגד חנות הטלפונים 'די.סי. תקשורת' במודיעין עילית הודיעו היום (חמישי) על שינוי מיקום ההפגנה שאמורה להתקיים הערב. זאת, לאחר הנזיפה שקיבלו מהגאון רבי חיים אבוטבול ומכתב ה"גילוי דעת" שפרסם, בו הבהיר כי שרבבו את שמו למשתתפי העצרת בניגוד לרצונו.

בהודעה שפורסמה היום כותבים המארגנים כי העצרת עברה למעלה לרחבת בתי הכנסת ברחוב שדי חמד. המארגנים ניסו לחסוך את המבוכה וציינו כי ההפגנה הועברה "עקב הצורך במקום גדול".

המארגנים מודיעים על שינוי מיקום ההפגנה

הם ציינו גם כי הייתה "אי-הבנה" בעניין הגר"ח אבוטבול. זאת, למרות שעל פי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', הרב הבהיר מפורשות, עוד בטרם פרסום שמו במודעות, כי הוא אינו מתכוון להשתתף בהפגנה.

עוד בנושא:

חשיפה: המאפיה החרדית שמטילה אימה על חנויות הסלולר בבני ברק

ישכנו נחש? שיחות מאיימות ומכתב חמור למוכר הפלאפונים

מדוע ראש הישיבה חשף את התנגדותו ל'טרור הסלולר' בב"ב

מפגיני הסלולר זייפו את חתימתו: הרב מפרסם הבהרה חריפה

כזכור, הגאון רבי חיים אבוטבול, ראש בית הוראה 'עוד יוסף חי' במודיעין עילית, פרסם אתמול מכתב "גילוי דעת", בו הוא מבהיר כי זייפו את חתימתו על מודעה הקוראת לצאת ולהפגין נגד חנות הסלולר 'די.סי. תקשורת' במודיעין עילית.

"ברצוני להבהיר כי לא נתתי את הסכמתי להשתתף בהפגנה נגד חנות פלאפונים ולא יצאתי נגד החנות די.סי. תקשורת. שמי שורבב למודעה נגד דעתי ורצוני", כתב הרב במכתבו.

מכתב גילוי דעת שפרסם אתמול הרב אבוטבול

"הגם שיצאתי נגד הסמארטפונים ומכשירים לא כשרים, והנזקים שהם גורמים וחללים רבים הפילה. ואולם אין לחנות הנ"ל קשר למכירת סמארטפונים וכדו', וזאת על פי בדיקה שערכתי במקום ומתוך היכרות עם בעל החנות הנ"ל", הוסיף הרב.

הרב פרסם את ה"גילוי דעת" לאחר שפורסמה מודעה הקוראת לקהל להפגין נגד חנות הסלולר 'די.סי תקשורת' בליל שישי, עליה הוחתמו מספר רבנים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מארגני ההפגנה אכן שוחחו עם הרב לפני פרסום המכתב, אך הרב הבהיר חד משמעית כי אינו מתכוון להגיע להפגנה, מאחר והוא יודע כי בעל החנות אינו מוכר סמארטפונים.

 

ועדת הרבנים לענייני תקשורת סלולר מודיעין עילית זיוף חתימה הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד