א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
באישור היועמ"שית

בחשד לתקיפת שוטר: המשטרה תחקור את ח"כ כסיף

בעקבות האירוע בו חבר הכנסת עופר כסיף תועד מתעמת ואף מכה שוטר שחסם את דרכו להפגנה נגד פינוי מבנים בדרום הר חברון, כסיף ייחקר בימים הקרובים בלהב 433, באישור היועמ"שית לממשלה

בחשד לתקיפת שוטר: המשטרה תחקור את ח"כ כסיף
ח"כ כסיף מכה שוטר צילום: מתוך הסרטון

המשטרה צפויה לחקור באזהרה את חבר הכנסת עופר כסיף (הרשימה המשותפת) שתועד מכה שוטר שחסם את דרכו להפגנה נגד פינוי מבנים בדרום הר חברון. התקרית אירעה לפני כארבעה חודשים. כסיף, נזכיר, שניסה לנצל את חסינותו ולהיכנס עם רכבו לאזור שהוכרז כשטח צבאי סגור, טען שהשוטר איים לירות בו.

כסיף ייחקר בימים הקרובים בלהב 433, לאחר שהתקבל אישור היועצת המשפטית לממשלה.

תיעוד חריג: ח"כ כסיף מכה שוטר שחסם את דרכו

למרות התיעוד: ח"כ כסיף מכחיש שתקף שוטר

תיעוד חריג: אחמד טיבי מבריח עצור מידי השוטרים

ח"כ עופר כסיף בתגובה לדיווח על הזמנתו לחקירה: "מעניין שהמשטרה מוצאת סיבה לזמן אותי אבל במח"ש מתמהמהים לבדוק את התלונה שהגשתי נגד אותו שוטר שדחף את הידיים שלו לפנים שלי ואני הגנתי על עצמי, ברור לי גם מבחינת עיתוי הפרסום שיש מי שיחגוג על זה בעיקר בימין אבל זה כבוד עבורי שאני נחקר על מאבק צודק ועל זכויות אדם ועל מאבק בפשיזם וגזענות".

כזכור, חבר הכנסת עופר כסיף מ'הרשימה המשותפת' תועד לפני מספר חודשים מכה שוטר שחסם את דרכו להפגנה נגד פינוי מבנים שנבנו בתוך שטח אש בטוואני שבאזור מסאפר יטא בדרום הר חברון. כסיף, שניסה לנצל את חסינותו ולהיכנס עם רכבו לאזור שהוכרז כשטח צבאי סגור, טען שהשוטר איים לירות בו.

 

גלי בהרב מיארה עופר כסיף חקירה באזהרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד