ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
העימות נמשך

יאיר לפיד מגיב לנתניהו: "לא מקבל ממך שיעורים; שקרן סדרתי"

העימות בין ראש הממשלה היוצא והמיועד נמשך. אחרי שנתניהו ביקר ותקף את לפיד על מכתבו לראשי הרשויות, לפיד מגיב לנתניהו במתקפה חסרת תקדים: "איבדת כל קשר להתנהגות ממלכתית לא עושה עלי שום רושם. אנחנו לא פרייארים שלכם ואנחנו לא פה רק בשביל לשלם מיסים"

יאיר לפיד מגיב לנתניהו: "לא מקבל ממך שיעורים; שקרן סדרתי"
נתניהו/לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/עמית שאבי, לע"מ

ראש הממשלה יאיר לפיד מגיב ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שתקף אותו ביום שישי בגין מכתבו לראשי הרשויות שלא לשתף פעולה עם האגף במשרד ראש הממשלה שעליו יופקד סגן השר המיועד אבי מעוז.

לפיד כותב לנתניהו: "מר נתניהו, אני לא מקבל ממך שיעורים בדמוקרטיה. לא ממי שמפעיל מכונת רעל במימון זר שעוסקת בהשמצות והכפשות מהסוג הנמוך ביותר. לא ממי שעמד על מדרגות בית המשפט והסית נגד שלטון החוק. לא ממי שכרגע מינה מורשע בתמיכה בטרור לשר לבטחון פנים ועבריין סידרתי לשר הפנים. לא ממי שהפר כל הבטחה שנתן אי פעם וגם שותפיו מודים שהוא שקרן סדרתי".

עוד בנושא:

ראש הממשלה לפיד קורא לאנרכיה: "להחרים ולא לשתף פעולה"

נתניהו תוקף: "ההתנהלות של לפיד מסוכנת; חציית קו אדום"

פנייה ליועמ"שית: להסיר החסינות של לפיד ולחקור

עוד תוקף לפיד ואומר: "לא היה רגע אחד בשנה וחצי האחרונות שכיבדת את הדמוקרטיה. לא כשהורית לרדוף את ילדיהם של חברי כנסת, לא כשהפעלת כנופיות אלימות נגד אנשינו על הגשרים ונגד העדים במשפטך, לא כששלחת את אנשיך להפוך את הכנסת לזירה מבזה של צעקות וקללות. הטריק הזה שבו אתה קורא לאחרים לנהוג בממלכתיות בזמן שאתה איבדת כל קשר להתנהגות ממלכתית לא עושה עלי שום רושם. אנחנו לא פרייארים שלכם ואנחנו לא פה רק בשביל לשלם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא. בטח לא בזמן שחצי מהמפלגות בקואליציה שלך לא מגייסות את הילדים שלהם לצה"ל".

"העובדה שאתה קורא "להשאיר את צה"ל מחוץ למשחק הפוליטי" היא בדיחה גרועה וחסרת בושה. אתה זה שבחולשתך מינית את בן גביר לשר. אתה זה שמיהר לעשות שימוש פוליטי בכל פיגוע נגד אזרחים וחיילים. אתה זה שהכניס למשרדו סגן שר שמתנגד לשירות נשים בצבא. אתה זה שבגלל אינטרסים אישיים מכרת את הערכים ואת המורשת של אנשי המחנה הלאומי לקבוצה קיצונית של פורעי חוק שאיבדת עליהם כל שליטה".

"אנחנו נלחם בכל זירה ובכל דרך חוקית כדי לשמור על ישראל יהודית, דמוקרטית וליברלית". כך לפיד.

יאיר לפיד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד