י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התסבוכת של בלוך

שבוע מכריע בבית שמש: הליכוד, הבית היהודי ודגל ידונו על עתידם

לא שקט בבית שמש: לאחר שבוע סוער במיוחד בו הקואליציה של ראש העיר בלוך חשה מעוררת אחרי זעם שהופנה לעברה משלוש הסיעות המרכזיות בעיר, בגלל מאבק על איוש תפקידים בשכר וכן כעס על הסבת שכונה כללית לחרדית, הליכוד, הבית היהודי ודגל ידונו על המשך דרכם

שבוע מכריע בבית שמש: הליכוד, הבית היהודי ודגל ידונו על עתידם
עיריית בית שמש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שבוע סוער בעיר בית שמש שתחילתו בשינוי התוכנית של שכונת 'נווה שמיר' והסבתה לשכונה חרדית והמשכו בכניסת סיעת ש"ס לקואליציה - השבוע ידונו הסיעות הזועמות על עתידן בקואליציה של עליזה בלוך.

הערב צפויים להתכנס חברי סניף הליכוד, כדי לדון על מצב העיר וכן על הזעם שיש בקרב הליכוד כלפי בלוך. בהודעה ששיגרו נכתב, כי "מועצת הסניף תקבל החלטה על המשך פעילות הסיעה בקואליציה ובנושאים נוספים".

גם בסיעת הבית היהודי צפויים בימים הקרובים לדון באופן סופי על המשך דרכם הפוליטית בקואליציה, כאשר בקרב הבית היהודי קיים זעם על כך שבלוך העבירה את תפקיד יו"ר המועצה הדתית, דבר שכונה על ידי הבית היהודי "פגיעה אנושה ביחסי האמון בין הצדדים".

בנוסף, במהלך הימים הקרובים צפויים גם נציגי דגל התורה בעיר בית שמש להעלות בפני רבני העיר את ההתלבטות לגבי עתידם בקואליציה, כשבקרב נציגי דגל התורה קיים זעם על התנהלותה של בלוך בעקבות ההסכם שנחתם עם סיעת ש"ס המקומית.

בשבוע שעבר נועדו נציגי דגל התורה עם יו"ר התנועה, חבר הכנסת משה גפני שאמר במהלך הפגישה, כי "משבר האמון לא מותיר ברירה אחרת מלבד לשקול את צעדנו". הנציגים נשלחו להתייעצות עם הרבנים שיקבלו את הכרעתם בימים הקרובים.

עליזה בלוך בית שמש הליכוד דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד