י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נגעתי בנקודות הרגישות"

סוף לקרבות: עמית סגל חסם את יאיר נתניהו

לאחר קרבות רבים שניטשו בין בנו של ראש הממשלה לפרשן עמית סגל, היום סיפר יאיר נתניהו למקורביו כי העיתונאי עמית סגל חסם אותו ברשת החברתית טוויטר

סוף לקרבות: עמית סגל חסם את יאיר נתניהו
עמית סגל ויאיר נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הסכסוך לשיא חדש: יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו סיפר היום לעוקביו בטוויטר, כי הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל חסם אותו בטוויטר. "כנראה נגעתי בכל הנקודות הרגישות ....", כתב נתניהו ג'וניור ולאחר מכן הגיב לאחד הגולשים כי "האמת היא שפעם אחרונה שהגבתי לו הייתה לפני שבועיים אז באמת אין לי מושג".

הסכסוך בין השניים מוכר היטב לגולשים בטוויטר והוא החל כשנתניהו תקף את סגל על כך שאינו משרת את אג'נדות הימין בזמן שהוא יושב באולפן החדשות הפופולרי.

כזכור, לפני מספר חודשים צייץ נתניהו על יולי אדלשטיין כי "אבא של אשתו הוא לאוניד נבזלין. אוליגרך שמבוקש על רצח ברוסיה, והבעלים של עיתון 'הארץ'. רק בזכות הכסף הרב שהוא מזרים לעיתון העיתון לא פושט רגל".

את הציוץ כתב נתניהו הצעיר בתגובה להחלטה של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לכנס את מליאת הכנסת במהלך הפגרה כדי שהיא תצביע על הקמת וועדת הכנסת שתדון בחסינות ראש הממשלה. לציוץ צירף נתניהו צילום מסך מאתר רדיו קול חי המדווח על הפוטש שעשה אדלשטיין לנתניהו. נתניהו אגב, מיהר למחוק את הציוץ.

הציוץ שמחק יאיר נתניהו

בעקבות כך, כתב הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל, "‏יום אחד יתגלה שיאיר נתניהו היה שתול של כחול לבן בבלפור והעביר בהצלחה קולות מימין לשמאל. בינתיים זה עדיין סוד".

גם את הסדרה 'ימי בנימין' של עמית סגל לא אהב נתניהו. "אוקיי ראיתי את התוכנית הזאת של ערוץ 12", כתב יאיר. "להגיד שאני מופתע שהם הפכו אותה לתעמולה? לא. התעלמות מוחלטת מהאומץ של נתניהו להציל ולהבריא את כלכלת ישראל למרות המחיר הפוליטי הכבד, התעלמות מוחלטת מההקשר הבינלאומי והלחץ האמריקני בפשרות הטקטיות עם הפלסטינים בימי קלינטון ואובמה".

לדבריו, מדובר ב"התעלמות מוחלטת מעמוד השדרה הימני אידאולוגי, של אדם שמוכן להקריב את עצמו ומשפחתו ולספוג ביזוי והסתה במשך עשורים מהתקשורת והדיפ סטייט, למרות שיודע שיוכל להיות האליל שלהם אם רק יתהפך כמו שרון. ואחרי כל זה התוכנית מציגה אותו כפוליטיקאי ציני חסר אידאולוגיה. פשוט בושה".

עם זאת, שעות מאוחר יותר מצא יאיר נקודת זכות בתוך הפרק הראשון, "מתוך כל התעמולה של הפרק הראשון של ״ימי בנימין״, גיליתי רק משהו מעניין אחד. הראיון עם יאיר לפיד. הוא לקח ממש קשה ובאופן אישי את הפיטורים שלו ממשרד האוצר ב2014. מאז הוא במסע ונטדה (ונדטה, הטעות במקור י.ל) אישי תוך כדי שהוא מפעיל את כל חבריו בדיפ סטייט (סגלוביץ ושות) ובתקשורת שיתפרו את נתניהו וינקמו בו".

רק לפני כשבוע נרשם עימות נוסף בין עמית סגל ליאיר נתניהו. העימות החל לאחר שסגל צייץ: "‏התקלקל ליאיר נתניהו הטוויטר? חבר מודאג שואל. כל היום הטפות מוסר ומבחני יושר, פתאום דממה". סגל תמה על כך שנתניהו הבן לא פצה פיו על הפארסה היום במליאת הכנסת עם נפילת הצעת החוק להקים ועדה לבדיקת ניגודי העניינים של השופטים.

"‏‎או חזרת לחיים?", התעורר יאיר נתניהו והשיב, "אולי לפני שאתה מתפנה להטיף מוסר, תתמקד בחלקת האלוהים הקטנה שלך לדבר על התחקירים של קלמן ליבסקינד (הראשון פורסם לפני חצי שנה), על אלו של יואב יצחק על מנדלבליט וליברמן, על אלו של איילה חסון על מנדלביט".

"יש לך במה בפריים טיים של 12 בתור עלה תאנה ימני", המשיך נתניהו לעקוץ, "ואתה לא נוגע פעם אחת בדברים האלה. במקום זאת אתה גם תופס את תקן עלה התאנה, וגם לא מביא את קולו של הימין , ולא בגלל שיקולים כבדי משקל של צורך להמשיך בטיפול בקורונה והעברת חבילת סיוע כלכלית, לחץ מנשיא ארהב, או ענייני ביטחון מול אירן עזה וסוריה, אלא אך ורק בגלל פחד מ-2 פוליטרוקים אבי וייס ויניב הלף".

לאחר מכן הוא הוסיף כי "‏‎דרך אגב כדי להוכיח שאתה לא "ביביסט" (טענה הזויה למצביע אדוק של הבית היהודי /ימינה) נכנסת בנתניהו על 100 קמש אלף פעם בשידור. יפה. אתה יכול להפנות אותי לאיזה תחקיר/ חשיפה/ ביקורת נוקבת שלך בשידור בטלוויזיה על בנט / שקד?".

 

טוויטר עמית סגל יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד