ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בעקבות הפרסומים ב'בחדרי'

פינדרוס יכניס משבש הקלטות לחדר הסיעה

בעקבות ריבוי הפרסומים ב'בחדרי חרדים' מתוך ישיבות הסיעה של יהדות התורה, כשאמש חשפנו הקלטה מתוך ישיבת סיעה, יו"ר הסיעה פינדרוס מודיע לחברי הסיעה כי מעתה ייבדקו הנכנסים שאין בידיהם מכשירי הקלטה ולחדר יוכנס משבש הקלטה

פינדרוס יכניס משבש הקלטות לחדר הסיעה
ישיבת סיעת יהדות התורה צילום: באדיבות המצלם

בעקבות הפרסומים ב'בחדרי חרדים' שחשפו בשבועות האחרונים את הנעשה בתוך חדש הסיעה, כשבנוסף, בסוף השבוע חשפנו הקלטה מתוך חדר הסיעה - פינדרוס מאשים בהקלטות סתר ומנסה לעשות סדר בסיעה.

פינדרוס בתפקידו כיושב ראש הסיעה, שיגר היום (ראשון), הודעה לחברי הכנסת ובו הבהיר כי החל ממחר חברי הכנסת יאלצו להשאיר את הניידים מחוץ לסיעה, משמר הכנסת יבדקו את החדר ויוכנס משבש הקלטות.

החרדים מתלבטים; גפני תוקף את דרעי "לא תיאם"

"בעקבות ההקלטות", כותב פינדרוס , תוך שהוא מאשים כי 'בחדרי חרדי' פעל בניגוד לחוק, "מקווה ומאמין שנעשה על ידי עיתונאי ללא שיתוף פעולה מצד החכים חלילה. בשביל ההרגשה והנוחות של חברי הכנסת שיוכלו להתבטא בחופשיות ללא חשש".

הקלטה מהדיון הסגור: אייכלר טען שלא דנו; ההקלטה מוכיחה אחרת

פינדרוס כותב עוד לחברי הכנסת: "מציע להשאיר טלפונים בכניסה לחדר הסיעה". החל ממחר "מזכירת הסיעה תאסוף בכניסה לישיבה" וכן "משמר הכנסת יעשה בדיקה לפני הישיבה" במטרה לבדוק האם הוכנסו מכשירי הקלטה מראש".

פרסום ראשון: החרדים יתפסו עמדה בקרב בין נתניהו לגנץ

פינדרוס לוקח את הטיפול בהדלפות צעד אחד קדימה ומודיע כי בהסכמת חברי הכנסת, אני "מעוניין להכניס מכשיר שיבוש הקלטות לחדר הסיעה, עוד בישיבת הסיעה הקרובה".

ההודעה של פינדרוס לחברי הכנסת

יצחק פינדרוס יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד