י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קשירת קשר ותקיפה חמורה

הוארך מעצרם של שלושת החשודים בשוד האלים בביתו של נח קפלן

יממה אחר השוד האלים שהתבצע בביתו של חלפן הכספים הנודע נח קפלן בעיר בני ברק, בית משפט השלום בתל אביב האריך בשישה ימים את מעצרם של שלושת החשודים

הוארך מעצרם של שלושת החשודים בשוד האלים בביתו של נח קפלן
עם אקדחים שלופים - השוד בביתו של נח קפלן צילום: מצלמות אבטחה

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בשישה ימים את מעצרם של שלושת החשודים בביצוע השוד האלים, אמש בביתו של חלפן הכספים המפורסם נח קפלן בביתו בבני ברק. בתיעוד שפורסם אתמול לאחר השוד, נראים השלושה נכנסים לבית באקדחים שלופים, תוקפים את קפלן ובן משפחתו, ונמלטים רק אחר שאזעקת האבטחה הופעלה. 

נציג המשטרה ציין במהלך הדיון כי השלושה חשודים בשוד מזוין, קשירת קשר לביצוע פשע ותקיפה אלימה. המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם בעשרה הימים, מאחר ויש חשש מהותי שיבוש החקירה. עוד צוין, כי השלושה נמצאים בהפרדה מלאה מאז שנעצרו.

תיעוד מצלמות האבטחה חשף את הרגעים הדרמטיים במהלך השוד שהתרחש בביתו של החלפן הידוע נח קפלן בביתו ברחוב בית שמאי בבני ברק. בתיעוד, נראים שלושה חשודים, נכנסים לבית כאשר במקום מספר לקוחות, שולפים אקדחים מפילים את קפלן ובני משפחתו על הרצפה ומכים אותם באלימות קשה.

מוקדם יותר אתמול הודיעה המשטרה כי הצליחה להתחקות אחר החשודים, ובתום מרדף קצר עצרה את השלושה - בן 26 תושב ג'לג'וליה בן 35 מבני ברק ובן 37 תושב תל אביב, שנעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. היום הם כאמור הובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

שוד חלפן כספים הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד