י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החתונה שעוררה סערה

עוה"ד של אח החתן: "אפילו בחתונות החמאס, המשטרה לא מתנהגת כך"

"דמו של הציבור החרדי הפך להיות הפקר". כך קובע עו"ד איתמר בן גביר שנשכר לייצג את אח החתן שנפצע במהלך מעצרו על ידי השוטרים בגבעת זאב. לדבריו: "המשטרה לא מתנהלת כמו שהיא התנהלה אפי' בחתונות של החמאס במזרח ירושלים" • מנגד, במשטרה טוענים כי הותקפו 

עוה"ד של אח החתן: "אפילו בחתונות החמאס, המשטרה לא מתנהגת כך"
ריקודים בחתונה בגבעת זאב צילום: פלאש 90

אחרי סערת החתונה בגבעת זאב, בני משפחת החתן שכרו שירותיו של עורך הדין איתמר בן גביר במטרה שייצג את אחיו שנפצע במהלך העימותים שפרצו עם כוחות המשטרה שפרצו לאירוע במטרה לפזרו.

"המשטרה לא מתנהלת כמו שהיא התנהלה אפילו בחתונות של החמאס במזרח ירושלים", אמר בן גביר בהתייחסו לאירוע והוסיף: "דמו של הציבור החרדי הפך להיות הפקר".

מוקדם יותר אתמול הצהיר השר לביטחון פנים אמיר אוחנה כי יפתח בבדיקה לגבי האירועים בגבעת זאב. "צפיתי בכאב בתמונות מפיזור החתונה בגבעת זאב, והן אכן תמונות קשות ומצערות. אבדוק את האירוע באופן אישי ומעמיק", אמר, "לא אחרוץ דין לפני שמלוא הפרטים יהיו בפני. ביקשתי מהמשטרה לקבל את כל המידע הרלוונטי במהירות ונוציא אותו לציבור בהקדם".

התיעוד המטריד שפורסם, הציג תמונות קשות מחתונה שהתקיימה אתמול ביישוב גבעת זאב הסמוך לירושלים. בתיעוד, נראים שוטרים מובילים את אחד העצורים, אחיו של החתן, במהלך אכיפה שהתקיימה במקום, כשהוא מדמם מפניו, שברקע נשמעים בני המשפחה זועקים לעזרה.

עוד בנושא:

קשה לצפייה: פצועים ועצורים בזמן פיזור חתונה בגבעת זאב • צפו

ברקע האלימות בחתונה: העימות בין 'דגל התורה' לש"ס מחריף

גרסת המשטרה לפיזור החתונה בגבעת זאב: "נזרקו בקבוקי זכוכית"

זעם חרדי נגד פרופ' גמזו: לא מחוייבים לעמדותיו והמלצותיו

במשטרה ניסו להסביר את ההתרחשויות וטענו כי השוטרת שתיעדה את המתרחש וביקשה לזהות את בעלת הבית, הותקפה על ידה, ולכן נאלצו השוטרים להודיע לה שהיא מעוכבת, וביקשו ממנה להתלוות אליהם מספר פעמים.

בהמשך, כל על פי המשטרה, שאר בני הבית החלו להתלהם ולהפריע לשוטרים, תוך שחלקם זורקים לעברם בקבוקי שמן מזכוכית שהתנפצו. השוטרים עצרו את אחד החשודים תוך שהוא מתנגד למעצר ותוקף אותם, ובתוך כך החליק על השמן, ושניהם נחבלו משברי הזכוכית".

מנגד, אורחים שהשתתפו בחתונה טוענים כי השוטרים הפעילו כח רב כלפי הנוכחים במקום ותקפו באלימות ללא כל סיבה.

אלימות שוטרים הכאת עצורים גבעת זאב איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד