ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"צי של משרתות"

עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון: "לליברמן יש צי של משרתות"

עיתונאי הארץ חיים לוינסון תקף הבוקר את גזרת החד פעמי אותה הגדיר כצעד מתריס של ליברמן כלפי החרדים. על התמונה המזלזלת של ליברמן בה הוא נראה שוטף כוס בביתו: "בא אחי, יש לך צי של משרתות ארבעים שנה. לא שטפת כלי בחיים שלך" | ליברמן בתגובה: "הנבל הכי גדול בתקשורת הישראלית זה חיים לוינסון"

עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון: "לליברמן יש צי של משרתות"
אביגדור ליברמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המס שהטיל שר האוצר אביגדור ליברמן על מוצרי החד פעמי, בכוונה ישירה לפגוע בחרדים ובמשפחות המוחלשות, זוכה לביקורת קשה בקרב אנשי שמאל רבים, אחד מהם הוא עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון שתקף במאמר שפרסם לאחרונה את הצעד הפופוליסטי של ליברמן. היום (שני) בתוכנית הבוקר של קשת 12 הוא תקף בצורה חריפה עוד יותר את שר האוצר האוצר ליברמן.

"מה שאיווט ליברמן עושה זה רק התרסה כלפי הציבור החרדי", אמר לוינסון. "כשהוא מגיב לציוץ מישיבה  שאוגרת חד פעמי - וכותב להם תקנו מדיח, הוא לא מנסה להסביר לציבור, הוא מחפש את הקטטה הזו. זה מכוער".

מתקפה ב'הארץ': "האישה החרדית תשלם את המחיר"

ליברמן מלגלג על החרדים: "להצטייד בנוזל"

בעקבות הגזירה: במגזר החרדי מסתערים על החד פעמי

עיתונאי 'הארץ' התייחס לציוץ המתריס אמש של ליברמן: "ראיתי את התמונה שלו אתמול שוטף כלים. בא אחי, יש לך צי של משרתות ארבעים שנה. לא שטפת כלי בחיים שלך. זה מכוער, על מי אתה צוחק".

ליברמן שוטף כוס בביתו. מתוך הטוויטר

המגיש ניב רסקין התסתייג ואמר ללוינסון כי הכול לכאורה, שכן הוא אינו יודע אם ליברמן שטף כלים בביתו או לא. "אני מכיר את אורח החיים בבית משפחת ליברמן בנוקדים", השיב לוינסון ופירט, "את הדירה ליד, את המסיבות. עזוב אותך, זה מגעיל".

שר האוצר ליברמן נשאל בפתח ישיבת סיעתו על הדברים שאמר עליו עיתונאי 'הארץ' והגיב: "הנבל הכי גדול בתקשורת הישראלית זה חיים לוינסון". עוד אמר ליברמן כי "המסיבה האחרונה שנערכה אצלי בבית הייתה לפני שנתיים, חגגנו יומולדת לבן הקטן שלי עמוס".

במאמר שפרסם לאחרונה ב'הארץ' תקף לוינסון את המהלך הפופוליסטי של ליברמן וכתב: "כמה נוח להרגיש ירוק כשמי שתשלם את מחיר המס היא האישה החרדית המוחלשת ממילא. זה מהלך הגמוני קלאסי, של שליטה. שאחרים ישלמו את המחיר החברתי כדי שאתה תרגיש הרבה יותר טוב עם עצמך".

חד פעמי אביגדור ליברמן חיים לוינסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד