ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
חיסול מחוץ לבית הכנסת

האופנוע והאקדח שתאם: פוענח חיסול יזם הנדל"ן אלדד פרי

כשבועיים לאחר מעצר החשוד, הותר היום לפרסום כי המשטרה הצליחה לפענח את רצח איש העסקים אלדד פרי ז"ל מחוץ לבית הכנסת ברחובות | היום הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום

האופנוע והאקדח שתאם: פוענח חיסול יזם הנדל"ן אלדד פרי
אלדד פרי, זירת הרצח צילום: פלאש 90

הותר לפרסום כי המשטרה פענחה את רצח איש העסקים אלדד פרי ז"ל. היום (שני) הגישה הפרקליטות הצהרת תובע נגד החשוד ברצח, דניאל קדר בן ה-64, תושב ראשון לציון. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

עם מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי, עצרו בלשי הימ"ר את החשוד בביתו, כשברשותו אקדח אשר נבדק במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל ונמצאה התאמה לממצאים שנדגמו בזירת הרצח, כמו גם תפיסת האופנוע שבבעלותו, ששימש עפ"י החשד את החשוד בהגעה לזירה והמלטות ממנה אחר הרצח.

עוד בנושא:

הותר לפרסום: זה החשוד ברצח היזם הדתי אלדד פרי

רצח איש העסקים הדתי: נעצר חשוד במעשה

בכניסה לתפילת שחרית: איש העסקים נורה למוות

כפי שדווח מוקדם יותר השבוע, כשלושה שבועות לאחר רצח איש העסקים, נעצר חשוד במעשה. קדר נעצר ע"י היחידה המרכזית של מחוז מרכז החוקרת את הפרשה, והוא נחקר בהמשך במשרדי היחידה. בנוסף אליו, שבעה חשודים נוספים עוכבו לחקירה. 

נזכיר כי פרי, איש עסקים דתי מוכר בתחום הנדל"ן, נורה למוות על ידי החשוד בבוקר יום שישי לפני כחודש. הרצח אירע בחניון בדרך מרדכי בשיסט בעיר, בעת שפרי, בן ה-44 , הגיע לבית הכנסת לתפילת שחרית.

כוחות הצלה רבים הגיעו למקום אך הם נאלצו לקבוע מותו. לפי הערכות, הרוצח המתין לפרי בכניסה לבית הכנסת. הרצח ככל הנראה תוכנן מראש והרוצח ידע על כוונתו להגיע למקום. המחסל, שהגיע רכוב על אופנוע, ירה בפרי מטווח קצר ומייד לאחר מכן נמלט מהמקום. 

מהמשטרה נמסר כי חוקרי ימ"ר מרכז ניהלו חקירה מורכבת ומסועפת, היות והעדות הראשונה בתיק הסתכמה בכך שחשוד אלמוני נצפה נמלט מזירת הרצח רכוב על גבי אופנוע ואילו רשימת "החשודים הפוטנציאלים לכאורה", כללה בראשיתה של החקירה מאות אנשים, על רקע סכסוך כספי בתחום הנדל"ן עם אלד פרי.

כאמור, חוקרי היחידה הפעילו את מיטב האמצעים הטכנולוגים לשם קידום החקירה, תוך ניתוח ממצאים פורנזיים ואמצעי תיעוד בזירה, לצד ניהול מהלכי חקירה נוספים, שהביאו תוך שלושה שבועות לחשיפת זהות החשוד.

אלדד פרי רצח רחובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד