כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
התקיפה האלימה בבני ברק

התיעוד נחשף: העיף מבט לעבר קבוצת הנערים - והוכה באכזריות

בתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראים מספר נערים מכים באלימות קשה את נתי, צעיר חרדי, שאת דבר תקיפתו פרסמנו לראשונה לפני כשבועיים וחצי | התקיפה התרחשה בליל שבת, ומספר ימים לאחר מכן נעצרו ארבעה מהחשודים, אך בהמשך שוחררו למעצר בית. קשה לצפייה

התיעוד נחשף: העיף מבט לעבר קבוצת הנערים - והוכה באכזריות
התקיפה בבני ברק צילום: מצלמות אבטחה

כשבועיים וחצי חלפו מאז התקיפה החמורה במרכז בני ברק, במהלכה נפצע צעיר חרדי שצעד בליל שבת לתומו ברחוב אהרונוביץ' בעיר. כעת, 'בחדרי חרדים' חושף את תיעוד התקיפה, הממחיש עד כמה היא הייתה אכזרית ומסוכנת. 

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', קבוצת נערים תקפה באלימות את נתי, צעיר בשנות העשרים לחייו, שבסך הכול חלף במקום כפי שהוא נוהג מדי שבת. לאחר שהחבורה הותירה אותו מדמם, הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו וכמה משיניו שבורות.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד התקיפה המלא, בו נראים חברי הקבוצה נתקלים בצעיר ומעירים לו על כך שהפנה אליהם את מבטו, ואז מכים אותו נמרצות בכל חלקי גופו. התוצאה: תפרים בפה, שיניים שבורות, כאבים בכל הגוף ובגדים קרועים.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המשטרה עצרה בשבוע שעבר ארבעה צעירים, תושבי בני ברק, בחשד שתקפו את הצעיר. העצורים, כבני 17-20, נכלאו בתום חקירתם. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הארבעה שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים וכי חקירת המשטרה נמשכת.

גורם בארגון 'השומרים' בעיר אומר ל'בחדרי חרדים' כי "לאחרונה אכן נרשמה עלייה דרסטית במקרי התקיפות האכזריות כנגד תושבי בני ברק במספר אזורים בעיר". לדבריו, "הנערים מנצלים את ימי השבת, שאז מתנדבי הארגון אינם מסיירים בעיר. המתנדבים פועלים בכל הדרכים כדי למגר את התופעה ועובדים בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל להביא למעצר של תוקפים אלו"

"בשבועות האחרונים הורידו המתנדבים עשרות מצלמות ברחבי העיר כדי להתחקות אחר החשודים ולהביא לתפיסתם, כך גם בימים אלו", הוסיף הגורם בארגון 'השומרים'.

"זה היה נראה שהם חיפשו קורבן, חיפשו לתת למישהו מכות", תיאר נתי את התקיפה בשיחה עם 'בחדרי חרדים, "בסך הכול הסתכלתי עליהם. אחד מהקבוצה הפנה אליי מבט ואמר לי: 'מה אתה מסתכל'. כמובן שהמשכתי ללכת, לא הייתה לי כל כוונה להיכנס איתם לעימות".

אלא, שהתקרית לא הסתיימה כאן. הנערים שלא ראו בעין יפה שעובר אורח מפנה אליהם מבט, הכו אותו בכל חלקי גופו. "אחד חצה אלי את הכביש, חסם את דרכי תוך שהוא שואל אותי: 'רוצה מכות?' אמרתי לו 'עזוב אותי, שבת שלום'. היו שם בערך שבעה חברה. הראשון נתן לי אגרוף, פיצוץ לראש. צעיר נוסף חנק אותי וכך הם הצליחו להפיל אותי לרצפה".

"במשך מספר דקות הם נתנו לי מכות לכל הגוף. בעיטות ואגרופים לצלעות. חששתי לחיי. עשו לי לינץ' של ממש", הוא מוסיף.

התקיפה הסתיימה רק לאחר שמספר אנשים חלפו במקום וגרמו לקבוצה להימלט. לדבריו, "עברו בסמוך קבוצת חסידים. אמרתי להם שיבואו לעזור, אך הם כנראה פחדו להתקרב. בעודי שוכב על הרצפה כולי דם וכל הבגדים קרועים - הם נמלטו".

בזמן שהוא פצוע, חלפה במקום ניידת של השיטור העירוני. השוטרים הזעיקו כוחות נוספים ואמבולנס פינה אותו לבית החולים 'מעייני הישועה', משם הוא הועבר לבית החולים 'מאיר' בכפר סבא לצורך טיפול בחבלות שנגרמו לו בפיו. בצאת השבת הוא הגיש תלונה במשטרה שפתחה בחקירה.

תקיפה אלימות תיעוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד