ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
מחכים לתגובת עבאס

כך הגיבו בממשלה לפיגוע הרצחני בשומרון

שרי הממשלה הגיבו בזה אחר זה לפיגוע שאירע בסמוך לישיבת חומש, גינו וקראו להילחם בטרור הערבי | ראש הממשלה בנט הבטיח: "אנו נבוא עם המחבלים חשבון" | שר הבט"פ, שמואשם בתוצאות הפיגוע לאחר שדיבר על "אלימות המתנחלים", ציטט מתהילים | ומנסור עבאס? כהרגלו שותק

כך הגיבו בממשלה לפיגוע הרצחני בשומרון
בנט ועבאס במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

נשיא המדינה, ראש הממשלה והשרים מגיבים ומגנים הערב (חמישי) את פיגוע הטרור בחומש, שבו נורו שלושה ישראלים ואחד מהם נרצח - ה"ה האברך יהודה דימנטמן הי"ד, בן ה-25, נשוי ואב לילד.

ראש הממשלה נפתלי בנט, שעודכן מבין הראשונים, מתוקף תפקידו בפרטי האירוע, מסר: "יחד עם כל עם ישראל, אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של הנרצח בפיגוע הקשה שאירע הערב בשומרון, ומאחל החלמה מהירה לפצועים. כוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים במהרה. אנו נבוא עמם חשבון".

נשיא המדינה יצחק הרצוג, הביע תנחומים על הירצחו של יהודה דימנטמן הי"ד בפיגוע שאירע הערב בשומרון ומסר: "בערב עצוב זה אני מבקש לשלוח את תנחומיי למשפחתו של יהודה דימנטמן הי״ד שנרצח הערב בפיגוע נפשע בשומרון. אני נושא תפילה להחלמת הפצועים".

עוד בנושא:

חזר מה'כולל' ונורה למוות> ההרוג בפיגוע: יהודה דימנטמן ז"ל, אב לילד

הפיגוע בשומרון: באופוזיציה תוקפים ומסמנים את האחראי

פיגוע ירי בשומרון: שלושה תלמידי ישיבה נורו, אחד מהם נרצח

"ברגעים הקשים האלה עלינו לעמוד איתנים יחד כנגד הטרור הנפשע. אני מחזק את כוחות הביטחון, וסמוך ובטוח שכוחותינו יפעלו בכל דרך ללכידת המרצחים". כך הרצוג.

שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, צייץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "הלב עם משפחתו של הנרצח בפיגוע בחומש והתפילות הערב לרפואת הפצועים. נמשיך לפעול בכל האמצעים נגד מחבלים נתעבים שיוצאים לרצוח בדם קר. אני מחזק את צה״ל וכוחות הבטחון שניצבים יום ולילה מול האלימות והטרור, ידם ישיגו את הרוצחים ואת שולחיהם".

השר לביטחון פנים עמר בר-לב, שמואשם על ידי ח"כים באופוזיציה בתוצאה ישירה לרצח לאחר שדיבר השבוע על "אלימות המתנחלים" עם תת מזכירת המדינה האמריקנית, הגיב גם הוא וכתב: "‏פיגוע קשה ליד חומש הערב. הטרור הפלסטיני מרים שוב את ראשו המכוער".

"תנחומיי למשפחתו ויקיריו של בן הישיבה שנרצח והחלמה מהירה לפצועים. אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם". ציטט בר לב לסיום מתהילים.

שרת הפנים איילת שקד הגיבה וכתבה: "הטרור הפלסטיני שוב ממחיש לנו שהמלחמה על א״י לא הסתיימה ושמתיישבי יו"ש מהווים חומת המגן של מדינת ישראל".

"נמשיך להכות שורשים בארץ הזאת ולבנות אותה לתפארת. כוחות הביטחון ישימו ידם על המרצחים המתועבים שטרם השלימו עם נוכחות יהודית בא״י. משתתפת בצער משפחת הנרצח ומאחלת רפואה שלמה לפצועים".

שר האוצר אביגדור ליברמן: "לא ניתן להשלים עם הטרור. אני משתתף בצער משפחתו של ההרוג בפיגוע בשומרון ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים. לא נחסוך כל מאמץ, זמן וכסף על מנת לסכל את הטרור ולשים את ידנו על המחבלים".

"במאבק בטרור אין עניין של קואליציה ואופוזיציה, אנחנו נשלב זרועות וננהל בו מאבק עוצמתי ובלתי מתפשר", כך דברי יו"ר ישראל ביתנו.

יו"ר הקואליציה עידית סילמן הגיבה לפיגוע הרצחני וכתבה: "שולחת תנחומים מעומק הלב למשפחתו של יהודה דימנטמן הי"ד שנרצח בפיגוע הנורא בשומרון, ומתפללת להחלמת הפצועים. כוחות הביטחון, שעושים לילות כימים בהגנה על כולנו, יבואו חשבון גם הפעם עם המחבלים הנתעבים".

מי שעדיין מצפים לגינויו וזו בוששת מלהגיע, הוא השותף הבכיר בממשלה, איש התנועה האסלאמית, מנסור עבאס.

פיגוע טרור יהודה דימנטמן מנסור עבאס עמר בר לב נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד