כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"הבנו שכל הצמיגים מנוקבים"

ניצול הפיגוע משחזר: "פתאום שמענו צרור יריות"

אביה אנטמן, שניצל בפיגוע הירי שהתרחש הערב סמוך ליישוב חומש שבשומרון, משחזר את רגעי האימה שלב אחר שלב וגם מספר על חברו יהודה דימנטמן הי"ד שנרצח בפיגוע • צפו

ניצול הפיגוע משחזר: "פתאום שמענו צרור יריות"
אביה אנטמן צילום: באדיבות המצלם

שעות לאחר שנפצע בפיגוע הירי ואיבד את חברו הקרוב יהודה דימנטמן הי"ד, אביה אנטמן, תושב שבי שומרון, משחזר בלובי בית החולים מאיר בכפר סבא, את אשר התרחש וגם מספר מעט על החבר המיוחד שנרצח. 

אביה תיאר הערב: "יצאנו מהיישוב חומש, כשבאנו לפנות שמאלה ביציאה מהיישוב, פתאום שמענו צרורות של יריות. אני הרגשתי מכה חזקה ביד שמאל. אז מיד אמרתי לנהג שייסע מהר. בינתיים מאחורינו מישהו צעק שהוא נפגע בצוואר. אז הנהג הגביר מהירות. נסענו כמה שיותר מהר, בדרך תקשרנו עם כל הכוחות שיכולנו".

עוד תיאר אנטמן: "בדרך הבנו שכל הצמיגים מנוקבים ושאנחנו בעצם נוסעים בלי אוויר בכלל בגלגלים עד שהגענו לכניסה ליישוב, שם העניקו לנו החובשים טיפול ראשוני. היינו ברכב מוגן".

עוד בנושא:

חזר מה'כולל' ונורה למוות> ההרוג בפיגוע: יהודה דימנטמן ז"ל, אב לילד

הפיגוע בשומרון: באופוזיציה תוקפים ומסמנים את האחראי

פיגוע ירי בשומרון: שלושה תלמידי ישיבה נורו, אחד מהם נרצח

כך הגיבו בממשלה לפיגוע הרצחני בשומרון

הוא נשאל על חברו שנרצח בפיגוע ואמר: "מהרגעים האחרונים אין הרבה מה לספר, הוא לא כ"כ דיבר רק אמר שנפגע. הוא היה חבר מאוד טוב שלי יצא לנו הרבה לדבר. הוא היה בחור טוב שכיף להיות חבר שלו".

לדבריו: "מאירוע של ירי לא חששנו אך פעם לא חשבנו שמישהו ירה בנו. היינו עם רכב פרייבט רגיל. אני ככל הנראה קיבלתי רסיסים ביד ויש לי קצת כאבים אבל מרגיש בסדר. הירי לא היה מרכב חולף בטוח, הירי היה מאדם שעמד כנראה קרוב מאד לכביש ופשוט חיכה לנו וירה עלינו".

יהודה דימנטמן פיגוע ירי שבי שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד