י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

הח"כ דורש מהמשטרה: לאבטח את ראש הישיבה

בעקבות המכתב המאיים השני שנשלח לביתו של ראש ישיבת 'יקירי ירושלים' מצד מתנגדי החיסון מפני קורונה, פנה תלמידו ח"כ מלכיאלי למפכ"ל המשטרה בדרישה לאבטח את ראש הישיבה שחש מאוים 

 הח"כ דורש מהמשטרה: לאבטח את ראש הישיבה
הגר"י כהן צילום: ארכיון

בעקבות האיומים על חייו של ראש ישיבת 'יקירי ירושלים', הגאון רבי יהודה כהן, מצד מתנגדי החיסונים, יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, חבר הכנסת מיכאלי מלכיאלי, בוגר הישיבה, שיגר מכתב למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בדרישה לאבטח את ראש הישיבה שחש מאוים.

חבר הכנסת מלכיאלי ציטט את הפרסום ב'בחדרי חרדים' על מכתבי האיומים שקיבלו ראש הישיבה ובני ביתו. לפי מלכיאלי, "איומים אלו לעברו של הרב שליט"א הולכים ומחריפים וכי אין להקל ראש. הרב כהן הינו מגדולי ראשי הישיבות ואלפים רבים הולכים אחר הוראותיו".

בפנייה מבקש מלכיאלי לבחון אפשרות לאבטח את ראש הישיבה. "לבדוק נושא דחוף זה ובמידת הצורך לשקול אבטחה בכדי שחלילה לא יווצר מצב שרבני ישראל ובני משפחותיהם יסתכנו בחייהם במדינת היהודים", כתב במכתב ששוגר למפכ"ל המשטרה.

• מתנגדי החיסונים שיגרו מכתב מאיים לראש הישיבה: "סופך קרב"

• גינויים חריפים לאיומים על ראש הישיבה: "עלולים להפוך למעשים"

• תיעוד: נציגי ש"ס עלו לחזק את הגר"י כהן

כזכור, אתמול (שלישי) דווח ב'בחדרי חרדים' כי הגאון רבי יהודה כהן, קיבל מכתב נוסף, ובו איומים ממשיים על חייו ועל חיי בני משפחתו, זאת בהמשך לכמתב אחר שהגיע לפני כשבוע וחצי, שנשלח ככל הנראה ע"י גורמים המתנגדים לחיסוני הקורונה.

במכתב העלו מתנגדי החיסונים את רף איומים. "לרוצח יודא כהן, אנחנו לא מפחדים מהניאציונים ימש"ו", נכתב במכתב שהגיע לביתו של ראש הישיבה. "ישבנו כבר הרבה בבית סוהר", נמשכו האיומים. שהזהירו את ראש הישיבה ואשתו "כי אם תביא חיסונים לתלמידים ולילדים בירושלים ב"ש ועוד, אזי דמך, דמם אשתך ונכדך מתכלת מרדכי - בראשכם".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אתמול בסביבות השעה 19:00, שב הרב מהישיבה לביתו שבמרכז ירושלים וראה את המכתב בתיבת דואר. בני משפחתו עדכנו על כך את המשטרה, שחוקרת את האירועים. יצויין המשטרה המשטרה עצרה השבוע שני חרדים קיצוניים, בין היתר בחשד למעורבות באיומים כלפי רבנים התומכים בחיסוני הקורונה.

הרב יהודה כהן מיכאל מלכיאלי קובי שבתאי איומים ברצח ראש ישיבה מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד