י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תסכול הדיירים גובר

ברקע השריפה השביעית: עצור בחשד להצתות בבניין המגורים

תושב בני ברק המתגורר בבניין שבו אירעו שורה של הצתות נעצר אתמול ע"י המשטרה | בדיון שנערך היום בבית המשפט שוחרר החשוד, צעיר כבן 23, למעצר בית | התסכול בקרב השכנים גובר

ברקע השריפה השביעית: עצור בחשד להצתות בבניין המגורים
חוקרי המשטרה בבניין צילום: אבי גדלוביץ', בחדרי חרדים

המשטרה עצרה אתמול (מוצאי שבת) צעיר כבן 23, אחד מדיירי הבניין בשכונת קרית הרצוג בני ברק שבו הוצתו בשבוע האחרון מספר שריפות. בתוך כך, במהלך הלילה הוצתה שריפה נוספת, שביעית במספר. המצית, שטרם אותר, העלה באש עגלת ילדים שהייתה בתחתית הבניין.

במשטרה ייחסו לצעיר שלוש הצתות, אך בית המשפט השלום בתל אביב שחרר אותו למעצר בית. "לטעמי", כתה השופט אור ממון בהחלטתו, "מדובר בחשד שמצדיק כבר כעת שחרור החשוד, ואולם לאור הנסיבות בכוונתי להורות על מעצר בית למשך 2 יממות".

בניין אחד, שלושה לילות, שלוש הצתות: "מרגישים מופקרים, המשפחות עוזבות"

בני ברק: הצתה חמישית בבניין שדייריו נטשו

נזכיר כי בשבוע שעבר חלק מהמשפחות עזבו את הבניין, אך שבו אליו בימים האחרונים. "הדירות היו מלאות עשן", תיאר אב לילדים המתגורר בניין. "בכל יום אנחנו ממתינים לחצות, הילדים כבר ערוכים למה שהולך להתרחש", הוא אומר ספק הומור, ספק בייאוש.

רבים מהדיירים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' הביעו חושות קשות של ייאוש. "מרגישים חוסר ביטחון מוחלט", אמר אחד מהם. גם כעת, לאחר ההצתה השביעית, לדיירים לא ברור מתי הסיוט צפוי להסתיים. בשיחות סגורות מאשימים חלק הדיירים את המשטרה שלא עושה דיו כדי למנוע את ההצתות.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה בשבע שעבר: "מיד עם הגשת התלונה במשטרה היום, נפתחה חקירה לברור הנסיבות. משטרת ישראל תחקור את המקרה במקצועיות וביסודיות על מנת להגיע לחקר האמת".

 

 

 

 

הצתה מצית סדרתי שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד