י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"תגובה טבעית לפשעי הטרור"

חמאס וג'יאהד האיסלאמי מברכים על הפיגוע בבאר שבע

ארגוני הטרור הג'יהאד האיסלאמי וחמאס, פרסמו הודעות ברכה על הפיגוע בבאר שבע, וציינו כי "פעולות ההתנגדות מרתיעות את הכיבוש". דובר הג'יהאד אמר כי "הפיגוע הוא תגובה טבעית לפשעי הטרור של ישראל בנגב הכבוש"

חמאס וג'יאהד האיסלאמי מברכים על הפיגוע בבאר שבע
זירת הפיגוע בבאר שבע צילום: פלאש 90

לאחר הפיגוע הנורא בבאר שבע הערב (שלישי), בו נרצחו ארבעה יהודים על ידי מחבל נתעב מהישוב הבדואי חורה, דובר הג'יהאד האיסלאמי מברך על הפיגוע ומציין כי "פעולות ההתנגדות מרתיעות את הכיבוש". הדובר, טארק סלמי, מוסיף כי הפיגוע הוא תגובה טבעית ל"פשעי הטרור של ישראל בנגב הכבוש, ועל ישראל לדעת כי עמנו לא יכנע ושדגל ההתנגדות והג'האד ישאר מונף".

דובר חמאס עזה, עבד אללטיף אל-קאנוע בירך על הפיגוע בבאר שבע ותיאר אותו כ"פעולה הרואית נגד הכובש הציוני והמתנחלים". עוד אמר אל-קאנוע כי פיגוע זה מצטרף לפיגועים שקרו בתקופה האחרונה בירושלים ובגדה המערבית וכי "זה מדגיש את ההתמודדות של העם הפלסטיני בכל החזיתות נגד הפשעים של הכיבוש", עוד אמר אל-קאנוע כי "זו הדרך הנכונה של ההתנגדות מול הפשעים של הכיבוש וכי צריך להמשיך בפעולות כאלו".

עוד בנושא:

גם דובר חמאס בירושלים (יושב בעזה) מברך גם הוא על מה שכינה "פעולה הירואית שביצע לוחם פלסטיני מהנגב". בדברים שאמר לערוץ אל-אקצא של חמאס הוסיף כי "הפיגוע בא מלב הנגב להדגיש שרעיון ההתנגדות עמוק ומושרש בעמנו הפלסטיני וכולם מוכנים לבצע את הפעולות הללו, העם הפלסטיני לא ישתנה לאורך השנים ולא ישליך את הנשק מול הכיבוש. מה שקרה בפנים הכבוש מדגיש לאויב שמפחד מהמצב הזה שיתפוצץ בתוך הפנים הכבוש".

בהודעה נוספת מטעם חמאס מבכים את מותו של המחבל: "תימשך בכל הכוח האינתיפאדה של עמנו והתנגדותו ההירואית לטרור הכיבוש, שאחד מסימניו האחרונים היה בניית מיליציות קיצוניות ששמו את עמנו בנגב הכבוש למטרה, אנו קוראים לבני עמנו העומדים על המשמר בנגב, בגדה המערבית, בירושלים ובאדמותינו הכבושות מ-48 (הכוונה לפנים ישראל) להסלים עוד את העימות נגד הכיבוש ועדרי מתנחליו כהגנה על האדמה וההקדשים", דברי ההודעה.

התגובות פורסמו בערוץ הטלגרם של כאן חדשות.

מחבל חמאס ג'יהאד איסלאמי פיגוע טרור הפיגוע בבאר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד