ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"הורשע בדיבורים ומחשבות"

חשד: אחיו של המחבל מבאר שבע סיפקו את הסכין

שני אחיו של המחבל מבאר שבע הובאו היום לדיון בבית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם | במערכת הביטחון חושדים: הם אלו שסיפקו לו את הסכין אשר שימשה אותו במהלך המסע הרצחני | הרשות השופטת: "הורשע בעבירות שלא כללו מעשים אלא דיבורים ומחשבות"

חשד: אחיו של המחבל מבאר שבע סיפקו את הסכין
המחבל/זירת הפיגוע צילום: דוברות זק"א

במערכת הביטחון חושדים כי שני אחיו של מוחמד אחמד אבו אלקיעאן, המחבל שביצע אתמול (שלישי) את הפיגוע הרצחני בבאר שבע, הם אלו שסיפקו לו את הסכין אשר שימשה אותו במהלך מסע הרצח. בפיגוע הקטלני, נזכיר, נרצחו ארבעה אזרחים ישראלים. שני האחים הובאו בצהריים לדיון בבית המשפט.

לצד זאת, ברשות השופטת דחו היום את הביקורת על גזר הדין של המחבל ב-2016, שהורשע בהטפת האידיאולוגיה של דאעש ותכנון להצטרף לארגון בסוריה. "בעקבות פרסומים שונים בעניינו של המפגע בבאר שבע אנו רואים צורך להעמיד את העובדות על דיוקן", נמסר מהרשות השופטת.

"המפגע, תושב חורה, הורשע בשנת 2016 בעבירות הנוגעות לתמיכה בארגון דאע"ש. בית המשפט המחוזי בבאר שבע בחן את טיעוני הפרקליטות, שביקשה עד חמש שנות מאסר ואת טיעוני הסנגוריה, והעמיד את עונשו על ארבע שנות מאסר".

"מדובר היה בהרשעה תקדימית ובגזר דין מן המחמירים בגין עבירות שלא כללו מעשים אלא דיבורים ומחשבות. צר לנו על הפרסומים שקשרו, תוך עיוות העובדות, בין גזר הדין משנת 2016 למעשי הרצח הנתעבים שבוצעו אתמול. אנו מוסרים תנחומים למשפחות הנרצחים", הוסיפו ברשות השופטת.

 

 

הפיגוע בבאר שבע מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד