י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אכזריות מפלצתית"

הותרו לפרסום שמות ארבעת הנרצחים בפיגוע; 10 יתומים טריים

הותרו לפרסום שמותיהם של הנרצחים בפיגוע הדקירה בבאר שבע: דורית יחבס הי"ד, בת 49 ממושב גילת, אם לשלושה | הרב משה קרביצקי הי"ד מבאר שבע, נשוי ואב לארבעה | לורה יצחק הי"ד, בת 43 מבאר שבע, אם לשלוש בנות | מנחם יחזקאל מנוחין הי"ד, בשנות ה-70 לחייו, מב"ש

הותרו לפרסום שמות ארבעת הנרצחים בפיגוע; 10 יתומים טריים
נרות צילום: unsplash

הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעת הנרצחים בפיגוע הדקירה היום (שלישי) בבאר שבע: דורית יחבס הי"ד, בת 49, ממושב גילת; הרב משה קרביצקי הי"ד, נשוי ואב לארבעה ילדים, מבאר שבע; לורה יצחק הי"ד, בת 43, מבאר שבע; מנחם יחזקאל מנוחין הי"ד, בשנות ה-70 לחייו, מבאר שבע.

דורית יחבס הי"ד - היא אם לשלושה והותירה אחריה הורים, אחים, אחיות ובעל. מהמועצה האזורית מרחבים נמסר: "משתתפים בצערן הכבד של משפחות האזרחים שנרצחו בפיגוע האכזרי בבאר שבע. קהילת מרחבים כואבת את הירצחה של דוריס יחבס ז"ל (49) ממושב גילת. דוריס הותירה אחריה הורים, אחים ואחיות, בעל ושלושה ילדים. צוותי המועצה מלווים את המשפחה ואת הקהילה בשעה קשה זו. נושיט יד למשפחה באובדנה באכזריות המפלצתית. 'אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ יַעְזֹרוּ וּלְאָחִיו יֹאמַר חֲזָק'". הלווייתה של דוריס יחבס ע"ה תתקיים מחר בבית העלמין במושב גילת.

הרב משה קרביצקי הי"ד - הוא נשוי ואב לארבעה ילדים. הוא היה חבר בקהילת חב"ד בעיר באר שבע, פעל במשך שנים כאחד משלוחי חב"ד בעיר וניהל את בית הכנסת בשכונת נחל בקע בעיר. בנוסף, ניהל את בית התמחוי בשכונה מטעם 'כולל חב"ד', בו סעדו מידי יום קשישים רבים ונזקקים.

לורה יצחק הי"ד - היא אם לשלוש בנות בגילי 6, 12 ו-14. היא עבדה בסוכנות רכב סמוך למתחם הקניות ונרצחה על ידי המחבל בתחנת הדלק. היא הייתה אמורה לפגוש בבעלה טל ולאסוף אותו לסידורים, אבל כשהמחבל הבחין בה בתחנת הדלק, הוא התנפל עליה מאחור ודקר אותה פעם אחר פעם.

מנחם יחזקאל מנוחין הי"ד - היה אדם ערירי המוכר למחלקת הרווחה של עיריית באר שבע. המחבל דקר את מנוחין עשרות פעמים בכיכר, זמן קצר לפני ששני אזרחים ירו בו למוות. הלוויתו מחר בשעה 15:00 בבית העלמין החדש בעיר.

עוד בנושא:

הפיגוע בבאר שבע דורית יחבס נרצחי הפיגוע משה קרביצקי מנחם יחזקאל לורה יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד