ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תיראו מופתעים

בנט שיקר? הבוס של סילמן מכחיש את הסיפור

ראש הממשלה אמר במהלך בליץ' הראיונות שקיים הערב כי בעלה של עידית סילמן סיפר לו שמאיימים על מקום העבודה שלו, והשתמש בזה כדי לתרץ את פרישתה של מי שהייתה עד לא מזמן יו"ר הקואליציה שלו: "אף אחד לא עבר כזו בריונות וסחיטה", טען בנט. הבוס מכחיש: "לא איימו, לא הפעילו לחץ"

בנט שיקר? הבוס של סילמן מכחיש את הסיפור
נפתלי בנט בלשכתו צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה נפתלי בנט טען הערב (שני) כי שמוליק סילמן, בעלה של חה"כ עידית סילמן, סיפר לו שאיימו על מקום עבודתו. הבוס לשעבר של שמוליק מספר אחרת.

בנט התראיין לשלושה ערוצי טלוויזיה, וסיפר על אותו מקרה שאותו אמר כדי להצדיק את פרישתה של סילמן מהקואליציה שלו על ידי המחשה עד כמה מסע ה"הפחדה" שעברה כביכול שבר אותה והביא לפרישתה.

אך כתב 'ישראל היום', יהודה שליזנגר בדק עם הבוס של שמוליק סילמן, והוא תיאר בפניו מציאות אחרת לגמרי: "לא איימו, לא הפעילו לחץ ולא פנו בדרישה לפטר אותו", אמר במפורש.

עוד בנושא:

ראש הממשלה בנט בבליץ ראיונות: סילמן הייתה אצלי בבית ובכתה

מתקפה על בנט: "משקר, פשוט מעורר רחמים"

זאת למרות דבריו של בנט, שאמר בראיון ל'כאן 11': "היא ממש הייתה אצלי בבית ובכתה. היא סיפרה לי איך ביבי וסמוטריץ' שלחו אנשים לצעוק עם מגפונים ליד הילדים שלה 'נוכלת', 'בוגדת' ועוד מילים יותר קשות. שמוליק בעלה סיפר לי שהוא נאלץ לעבור מקום עבודה כי אנשי ביבי מאיימים על הבוסים".

ל'חדשות 12' הגדיל ראש ממשלת ישראל ואמר: "שמוליק בעלה, גם אצלי בבית, סיפר לי שאנשי ביבי מתקשרים למקום העבודה שלו ומאיימים עליו שאם לא יעזוב אותנו הוא יפוטר. זאת סחטנות, זאת בריונות".

"שמוליק בעלה סיפר לי שמאיימים על מקום העבודה שלו. זה לא אנושי. אף אחד לא עבר כזו בריונות וסחיטה באיומים ובסוף היא נשברה", סיפר גם בראיון לחדשות 13.

האם ראש הממשלה נתפס שוב משקר? אולי מי שסיפר לו על המקרה, לדבריו שמוליק, לא יצא דובר אמת? או הבוס לשעבר?

שמוליק סילמן נפתלי בנט שקר עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד