כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חידוש הפגנות הסלולר

שעות אחרי הודעת הנדל; בעל חנות סלולר נפגע בקטטה

שעות ספורות לאחר הודעת שר התקשורת הנדל על ביטול הקומה הכשרה: בעל חנות הסלולר 'די סי תקשורת' במודיעין עילית נפגע במהלך הפגנת סלולר שהתקיימה נגדו. המפגין, שמוכר למשטרה מתקריות אלימות בעבר, טוען כי דווקא הוא זה שהותקף. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

שעות אחרי הודעת הנדל; בעל חנות סלולר נפגע בקטטה
מימין: ידו החבולה של בעל החנות. משמאל: מפגין הסלולר צילום: באדיבות המצלם

בעל חנות הסלולר 'די סי תקשורת' במודיעין עילית נפגע היום (ראשון) במהלך עימות עם אחד מבריוני הסלולר שהגיע להפגין נגדו, בעקבות סירובו להיכנע לתכתיבים של עסקני הסלולר מוועדת הרבנים לענייני תקשורת.

עוד בנושא:

חשיפה: המאפיה החרדית שמטילה אימה על חנויות הסלולר בבני ברק

אישום נגד משגיח הוועדה: סחט באיומים עשרות בעלי חנויות

שר התקשורת מוציא לפועל את הרפורמה שתבטל את הקומה הכשרה

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך ההפגנה, שנערכה ברחוב אבני נזר 18, פרץ עימות מילולי בין בעל החנות, שביקש מהמפגינים להתרחק מהחנות, לבין הקיצונים שהגיעו להפגין.

לדברי בעל החנות, אחד הקיצונים ניגש אליו ותקף אותו באלימות. כתוצאה מהתקיפה, בעל החנות נפגע וידו הימנית נחבלה. 

בעל החנות ומפגין הסלולר נלקחו לתחנת המשטרה לחקירה באזהרה. זאת לאחר שהמפגין טען כי דווקא הוא זה שהותקף ובכוונתו להגיש תלונה נגד בעל החנות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי זהות התוקף מוכרת למשטרה. לדברי אחד מבעלי חנויות הסלולר בבני ברק, התוקף קיבל בעבר צו הרחקה ממנו לאחר שהיה מעורב בתקריות אלימות בעניין הסלולר.

הפגנת הסלולר התקיימה שעות ספורות לאחר הודעת שר התקשורת יועז הנדל לפיה, יוזמת ההתחברות בקווים הכשרים שתביא לביטול הקומה הכשרה יוצאת לדרך, זאת לאחר חודשים בהם ניתנה ההזדמנות להערות הציבור ולחץ כבד שהופעל עליו מגורמים שנים במגזר החרדי.

הרפורמה קובעת כי יתאפשר ניוד מספר הטלפון הכשר לכל מכשיר, כולל מכשיר שאינו כשר, מה שייתר את הקומה הכשרה ולא יאפשר פיקוח עליו. במענה לביקורת שהדבר יפגע בילדים החליט השר לבצע שינוי כי יהיה ניתן לנייד מספרים רק מעל גיל 18.

ועדת הרבנים לענייני תקשורת סלולר כשר מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד