כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הדריסה במחסום המשטרתי

ביממה אחת בלבד: הוארך מעצרו של הפלסטיני החשוד ברצח השוטר

למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בעשרה ימים נוספים, בית המשפט קבע כי הנער הפלסטיני החשוד ברצח השוטר ברק משולם ז"ל הלילה במחסום משטרתי בכביש 4, יישאר במעצר יממה בלבד | הלווייתו של השוטר תתקיים בשעה 18:00, בבית העלמין הצבאי בכפר סבא

ביממה אחת בלבד: הוארך מעצרו של הפלסטיני החשוד ברצח השוטר
זירת הדריסה צילום: דוברות צוות ב"ב

בית משפט השלום בפתח תקווה קבע אחר הצהריים (ראשון) כי מעצרו של החשוד ברצח השוטר רס"ר ברק משולם ז"ל, יוארך ביממה בלבד. החשוד, נער פלסטיני בן 17 מרמאללה, נתפס שעה קלה לאחר שדרס למוות את השוטר במחסום משטרתי על כביש 4. בית המשפט סירב לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בעשרה ימים.

שוטר נדרס למוות במהלך מרדף, נער פלסטיני נעצר בחשד לרצח

ברק משולם ז"ל נהרג במחסום משטרתי: "הראשון לרוץ ולהסתער"

הלווייתו של משולם ז"ל, בן 29 בלבד שהותיר אחריו אישה ושני ילדים, תתקיים בשעה 18:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.

"במהלך הלילה איבדנו שוטר יקר, רס"ר ברק משולם ז"ל, במהלך פעילות מבצעית בגזרת מרחב שרון, לאחר שתושב רמאללה עפ"י החשד רצח אותו בעת פריצת מחסום משטרתי ברכב גנוב בו נהג סמוך לצומת רעננה", מסרה מוקדם יותר המשטרה.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי, הורה הבוקר על הקמת צוות תחקיר מבצעי לאירוע בהובלת אגף המבצעים ואגף ההדרכה, תוך חידוד הוראות הפתיחה באש. בנוסף הורה המפכ"ל על בחינת צבר האירועים האחרונים בהם נפגעו שוטרים במסגרת הקמת מחסום משטרתי. "מהות התחקיר היא בחינת ההערכות המבצעית לאור האיומים הקיימים על שוטרי משטרת ישראל בשטח", נמסר מהמשטרה. "המפכ"ל מבקש להדגיש ששוטר רשאי לפתוח באש לעבר כל מי שמסכן את חיי השוטרים בעת ניסיון לפרוץ מחסום משטרתי. כך היה וכך יהיה".

המפכ"ל התייחס לאירוע הקשה שבו נרצח רס"ר ברק משולם ז"ל ואמר: "משטרת ישראל איבדה הלילה שוטר מצטיין שעשה בדיוק את המוטל עליו כשוטר וכמגן הציבור והמדינה. ברק ז"ל ששמע בקשר על רכב גנוב שעושה דרכו לגזרה שלו, הגיע לצומת, חסם אותה וקיווה לעצור את הרכב ואת הגנב. זו פעילות יום יומית שמבצעים מאות ואלפי שוטרי משטרת ישראל בשגרת פעילותם, ואנו רואים פעם נוספת שהעורף הוא החזית עבור שוטרי משטרת ישראל ושהשגרה שלנו במאבק בפשיעה עלול להיות קטלני מאוד ולגבות קורבנות בקרב שוטרינו".

משטרת ישראל כביש 4

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד