כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אחרי המתקפה האישית נגדו

משה סעדה לא נרתע ומבטיח: "אחשוף השקרים ואציג ראיות"

משה סעדה, סגן ראש מח"ש לא מסתפק בשני חלקי הראיון שהעניק לעמית סגל ב'חדשות 12' ומבטיח להמשיך לחשוף את השחיתות לכאורה שהתנהלה בפרקליטות המדינה תחת הנהגתו של שי ניצן, זאת לאחר סדרת ראיונות של האחרון שבהם תקף אותו אישית

משה סעדה לא נרתע ומבטיח: "אחשוף השקרים ואציג ראיות"
משה סעדה צילום: יוסי זליגר

סגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים, משה סעדה שטלטל את המדינה בשבוע האחרון עם סדרת חשיפות על אופן קבלת ההחלטות של פרקליט המדינה שי ניצן ושל מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, תוך לכאורה ולטענתו שיבוש חקירה, טיוח ואינטרסים אישיים, מבטיח להמשיך ולא לעצור, חרף המתקפות והביקורת שספג מצד הפרקליטות ששלחה את זרועותיה לאמצעי התקשורת, כולל את שי ניצן עצמו שהדף את הנטען ותקף אישית את סעדה בסדרת ראיונות שהעניק בשבת לערוצי הטלוויזיה.

סעדה אשר הינו דתי חובש כיפה ושומר שבת מטבע הדברים, הגיב עם צאת השבת ותקף: "בתחילת השבוע שודר הריאיון איתי ורק בשישי, בשעת בין השמשות, עם כניסת השבת, בחרה הפרקליטות להגיב. שי ניצן התראיין בליל שבת. כמה עצוב שבפרקליטות המדינה לא מכבדים את השבת ומבקשים לנצל את היותי אדם דתי כדי למנוע ממני תגובה מיידית".

אולם לדבריו, "אבל לכל שבת יש מוצאי שבת. בימים הקרובים אחשוף שקר אחר שקר מתגובתם הכתובה ומהריאיונות של מר ניצן ואפריך אותם אחד אחד. אעלה את כל המסמכים שברשותי ואציג ראיות. יהיה מעניין... מבטיח באופן חד ערכי ? כדרכי".

עוד בנושא:

בראיונות שהעניק בשבת כאמור תקף שי ניצן את סעדה בחריפות ואמר בין הייתר כי הוא "שקרן ונקמן שפועל מאינטרסים אישיים" ובאשר לטענות מדובר ב"בליל של שקרים, סילופים, חצאי אמת והזיות".

משה סעדה שי ניצן פרקליטות המדינה שחיתות ציבורית עבירות שחיתות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד