כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
עד המדינה שהטיל אימה

אישום נגד השודד מבני ברק: תלש שרשרת מאישה ונמלט

עד המדינה לשעבר בפרשת הבר נוער הואשם ששדד נשים בבני ברק באמצעות אופנוע גנוב | באחד המקרים תלש שרשרת מצווארה של אישה מבוגרת בסמוך לביתה

אישום נגד השודד מבני ברק: תלש שרשרת מאישה ונמלט
חנקישייב, ארכיון/סמוך לזירת השוד צילום: פלאש 90

המשטרה הגישה כתב אישום נגד זיו חן (זאור חנקישייב), לשעבר עד המדינה בפרשת הבר נוער, בעקבות שודים שביצע נגד נשים מבוגרות בבני ברק. לפי כתב האישום שהוגש היום (שני) לבית משפט השלום בתל אביב, את השודים ביצע חן באמצעות קטנוע גנוב.

המשטרה טענה בתחילה כי בידיה מידע על כ-10 מקרי שוד שונים שבהם היה מעורב לכאורה חן, אך הוא הואשם בשניים מהם בלבד. כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', חן נעצר בביתו בשכונת פרדס כץ בעיר ע"י שוטרי תחנת בני ברק, בתום חקירה מאומצת שביצעו בלשי התחנה. גם האופנוע איתו בוצעו השודים, נתפס.

לפי כתב האישום, באחד המקרים תלש שרשרת מצווארה של אישה מבוגרת בסמוך לביתה, בזמן שחזרה מקניות, ונמלט על גבי אופנוע גנוב. במקרה אחר "חטף" מידיה אל אישה שקית ובתוכה עם טלפון נייד וארנק.

בני ברק: השודד הסדרתי הכה שוב - ונעצר

הוארך מעצרו של החשוד בשוד נשים בבני ברק: "הפעיל כוח" | צפו

חן, נזכיר, הטיל אימה על נשות העיר בני ברק כשפעל ברחבי העיר ללא כל הפרעה. לרוב השוד התבצע באותה השיטה: חן הגיע עם אופנוע, חטף תיק או תכשיט מאישה שצועדת לבדה ונמלט.

מעצרו של חן הגיע שעה קלה לאחר ששוד נוסף התבצע במרכז העיר: אישה שצעדה ברחוב עזרא פינת כהנמן, נשדדה ע"י אלמוני שחטף את התיק מידה - ונמלט על אופנוע. כוחות משטרה מתחנת בני ברק ומתנדבי ארגון 'השומרים' פעלו במהירות וזמן קצר לאחר מכן, כאמור, הוא נעצר.

שוד כתב אישום רוכב אופנוע אופנוען שודד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד