ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
חקירת השריפה בבני ברק

נרות השבת נפלו על האישה - שנפצעה באורח קשה

חקירה של כבאות והצלה קבעה כי נרות השבת שהדליקה האישה, גרמו לשריפה שהובילה לפציעתה | האישה מאושפזת באורח קשה, עם כוויות בכל חלקי גופה

נרות השבת נפלו על האישה - שנפצעה באורח קשה
כוחות ההצלה בזירה צילום: דוברות ארגון הצלה

ממצאי החקירה הראשונית של מערך כבאות והצלה קבעה כי השריפה שפרצה ביום שישי בדירת מגורים בבני ברק והובילה לפציעתה של אישה באורח קשה, נגרמה כתוצאה מנרות שבת. כך נודע ל'בחדרי חרדים'. 

לפי עדי ראייה, שכנים ששמעו את זעקותיה, הגיעו במהירות לדירה וכיבו את האש שכבר אחזה בבגדיה, לאחר שמספר נרות נפלו על האישה.

כפי שדווח מוקדם יותר, אישה כבת 50 נפצעה באורח קשה, בשריפה שפרצה אמש (שישי) בביתה שבבני ברק. האישה, שסבלה מכוויות קשות בכל חלקי גופה, פונתה לבית החולים תל שיבא-תל השומר.

החובשים של מד"א שמעון ברדי ומשה כהן שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "האישה שסבלה מכוויות קשות בגופה שכבה בסמוך לכניסה לדירה בקומת הקרקע של הבניין. שכנים בבניין סיפרו לנו שהם ראו את השריפה וכיבו את האש שאחזה בפצועה באמצעות מטפים."

"יחד עם הצוות לטיפול נמרץ של מד"א שהגיע הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות והנשמה ופינינו אותה לבית החולים שיבא בתל השומר כשמצבה קשה מאוד ולא יציב", הוסיפו החובשים.

פרמדיק הצלה צביקה גדלוביץ וחובש הצלה פיני עזרא סיפרו: "כשהגענו למקום, הכווינו אותנו לאשה כבת 50 עם כוויות בכל חלקי גופה, לאחר שנכוותה. יחד עם חובשים ופרמדיקים של מד"א והצלה הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני במקום, והיא פונתה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים שיבא בתל השומר".

שריפה חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד