כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
למרות החלטת ביהמ"ש

שר הביטחון חתם על צו מעצר מנהלי נגד חשוד בתקיפת לוחמים

בית המשפט הורה לשחרר מחר פעיל ימין שנעצר בחשד לתקיפת לוחמים ומג"ד סמוך לשכם | אלא, ששר הביטחון החליט לחתום על צו מעצר מנהלי נגד החשוד למשך ארבעה חודשים | ארגון חוננו שמייצג את הצעיר: "פרפורי הגסיסה של שר הביטחון הכושל גנץ מגיעים בדמות התנכלות הזויה וקיצונית לתושב יהודי"

שר הביטחון חתם על צו מעצר מנהלי נגד חשוד בתקיפת לוחמים
תקיפת החיילים צילום: לפי סעיף 27 א

שר הביטחון בני גנץ חתם היום (שלישי) על צו מעצר מנהלי למשך ארבעה חודשים, לצעיר תושב אריאל שנעצר בחשד לתקיפת לוחמים בחווארה, ביניהם את מפקד גדוד 202 של הצנחנים. הצעיר, נשוי ואב לתינוקת, חשוד גם בתקיפת ערבים בתקופה האחרונה בשכונת שייח ג'ראח.

מוקדם יותר דחה בית משפט השלום בירושלים את בקשת ימ"ר ש"י להאריך את מעצרו וקבע כי הוא ישוחרר מחר. בתום הדיון בעניינו, התברר כי למרות החלטת בית המשפט, הוא צפוי להישאר במעצר ארבעה חודשים לפחות בעקבות הצו שעליו חתם שר הביטחון.

הפעיל, שבמשטרה חושדים כי היה מעורב בשורה של אירועים אלימים בירושלים וביהודה ושומרון, נעצר אתמול ונחקר ביחידה המרכזית. היום, דחה כאמור השופט דניאל מרדכי דמביץ את בקשת המשטרה. "קשה לסבור שיהיה די בחומר שהוצג בכדי להצדיק הארכת מעצר נוספת", נכתב בהחלטת השופט שהורה לשחררו מחר. בדיון ייצג את העצור עו"ד אסף גונן מטעם ארגון 'חוננו'.

בארגון חוננו שמסייע לחשוד מסרו בתגובה: "פרפורי הגסיסה של שר הביטחון הכושל גנץ מגיעים בדמות התנכלות הזויה וקיצונית לתושב יהודי, אב לתינוק קטן. אנו מקווים שהממשלה שרוקמת עור וגידים בימים אלה תשים סוף לטירוף הזה ותשחרר לאלתר את הבחור. מי שמתנהג ברפיסות מול טרור ערבי שגובה מחירים כבדים של חיי אדם - מגלה נחישות וגבורה מדומה כלפי אחיו הגיבורים. אוי לה לאותה בושה."

מעצר מנהלי תקיפת קצין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד