כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ממצאים הועברו לבדיקה

כלבנים ואתי חפירה: חודשו החיפושים אחר מוישי קליינרמן | תיעוד

בשל המידע החדש שהתקבל במסגרת חקירת היעדרותו, הבוקר חודשו החיפושים באזור מירון אחר הנער מוישי קליינרמן, תשעה חודשים לאחר שנראה בפעם האחרונה | ממצאים שאותרו במהלך החיפושים הועברו לבדיקת מעבדות המשטרה

כלבנים ואתי חפירה: חודשו החיפושים אחר מוישי קליינרמן | תיעוד
החיפושים אחר מוישי קליינרמן צילום: דוד כהן/פלאש 90

הבוקר (שני) חודשו החיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן, שנעדר מזה כתשעה חודשים. החיפושים התמקדו בתא שטח ממוקד באזור מירון, ההר שבו נצפה קליינרמן בפעם האחרונה. בחיפושים השתתפו שוטרים, מתנדבי זק"א ומתנדבי יכ"ל (יחידת הכלבנים). במהלך החיפושים אותרו ממצאים שונים שהועברו לבדיקת מעבדות המשטרה. יחד עם זאת, הערכה היא כי הממצאים לא יובילו להתפתחות משמעותית בחקירה.

מתנדבי יחידת הכלבנים, שביצעו בחודשים האחרונים שורת מבצעים לאיתורו של מוישי, צפויים לשוב למקום בימים הקרובים בניסיון למצוא ממצאים נוספים שעשויים לשפוך אור על גורלו של הנער הנעדר. 

כפי שדווח אתמול, בעקבות מידע חקירתי חדש שהתקבל במשטרה, שעשוי להצביע על מקום הימצאו, חודשו החיפושים בהר. משפחת קליינרמן עודכנה בפרטים ומסרה כי היא מקווה "שהמשטרה תשים סוף לפרשה". גורמים המעורים בחקירת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן אמרו ל'בחדרי חרדים': "סקפטיים לגבי המידע החדש שהתקבל. אין כרגע כל פריצת דרך".

"משפחת קליינרמן מצפה ממשטרת ישראל שתהפוך כל אבן, תרתי משמע, על מנת לשים סוף וקץ לפרשה הכואבת הפוקדת את המשפחה כבר תשעה חודשים תמימים ומודה לכלל העוסקים במלאכה, שוטרים ומתנדבים כאחד", מסרו בני המשפחה. "המשפחה מודה לעם ישראל על התפילות והעזרה והרצון להביא את מוישי הביתה ומקווה שאכן בקרוב ימצא".

הנער מוישי קליינרמן בן ה-16, תושב מודיעין עילית, נראה בפעם האחרונה במירון לפני כתשעה חודשים ומאז נעלמו עקבותיו. במהלך החודשים שחלפו נרשמו התפתחויות שונות בחקירת היעלמותו ואף נעצרו חשודים בפרשה. למרות זאת, המשטרה טרם הצליחה להתחקות אחר עקבותיו.

 

מוישי קליינרמן חיפושים נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד