כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
האמירות המסעירות

ירי בנגמ"ש נגד 'עוצמה יהודית': "נזק למדינת ישראל"

בכיר הליכוד יוצא נגד חברי 'עוצמה יהודית' שקראו לעצור את לפיד וגנץ בגין בגידה במולדת. לדבריו האמירות הללו גורמות "נזק למדינת ישראל, לנו כמקשה אחת. השיח הזה רק מחליש אותנו ומקדם את האויבים שלנו"

ירי בנגמ"ש נגד 'עוצמה יהודית': "נזק למדינת ישראל"
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ביקורת חריפה מתוך הקואליציה: ח"כ דני דנון מ'הליכוד' מגיב לסערה שעורר חבר הכנסת צביקה פוגל מ'עצומה יהודית', כשקרא בריאיון לכאן חדשות לעצור ראשי אופוזיציה בני גנץ ויאיר לפיד בשל "בגידה במולדת" ואחריו חברו למפלגה ח"כ אלמוג כהן שאיים כי "אם לפיד וגנץ לא יעצרו הם יעצרו עם אזיקים".

דנון אמר בראיון ל'כאן 11': "השיח גם משמאל וגם מימין הוא שיח מסוכן. אסור לנו להיגרר למקומות האלה, זה מתחיל באמירות לא נכונות של גנץ, שדיבר על מלחמת אחים ומרי אזרחי וזה המשיך לאמירות אומללות שחברים בקואליציה שקוראים לאסור אותם, או לאזוק אותם".

עוד בנושא:

ח"כ מעוצמה יהודית עורר סערה: "יש לעצור את יאיר לפיד ובני גנץ"

הקריאות נמשכות: "אם גנץ ולפיד לא יפסיקו עם השיסוי - הם יעצרו עם אזיקים"

נתניהו מתייחס לשיח הציבורי: "המדינה לא תיהרס והדמוקרטיה לא תיחרב"

כשנשאל אם התבטאויות מהסוג הזה יעשו נזק לליכוד, ענה דנון כי "זה עושה נזק למדינת ישראל, לנו כמקשה אחת. השיח הזה רק מחליש אותנו ומקדם את האויבים שלנו". עוד הוסיף כי "זה עושה נזק לכל רפורמה או רצון שלנו לשנות דברים. נעלה את הרפורמות, נשמע את הצדדים ואז נצביע ונדון בצורה דמוקרטית".

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אמש במסיבת עיתונאים לקריאות מצד חברי הכנסת של חברי 'עוצמה יהודית' לעצור את ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד ואת ח"כ בני גנץ ואמר: "בדמוקרטיה לא עוצרים את ראשי האופוזיציה, ובדמוקרטיה האופוזיציה לא קוראת לשרי הממשלה נאצים ולממשלה שנבחרה עכשיו ברוב קולות הרייך השלישי. צריך להירגע, ומעל הכל, רק מוסף - אין גם אלימות. אין אלימות. אין היתר לאלימות, אין היתר לחסום כבישים ואין דברים אחרים שהם פוגעים באופן פולשני בזכויותיהם של כל אזרח ואזרח". נתניהו תקף את כלי התקשורת ותהה: "איפה אתם? למה אתם לא מגנים את ההסתה נגד הממשלה. אומרים שאנחנו נאצים!".

דני דנון צביקה פוגל אלמוג כהן עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד