כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נתרפאה המשפחה

כחצי שנה אחרי האסון: בן נולד להורים

בני הזוג דניאל ונחמה לנאו, שליחי חב"ד בקייב חבקו בן זכר, כחצי שנה לאחר האסון שפקד אותם במות בנם יואל דוד ז"ל בן העשר בתאונת דרכים בירושלים

כחצי שנה אחרי האסון: בן נולד להורים
הילד יואל דוד לנאו ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

נתרפאה המשפחה: כחצי שנה לאחר מותו הטראגי של הילד יואל דוד לנאו ז"ל בתאונת דרכים בירושלים, האב דניאל ורעייתו נחמה, משלוחי חב"ד בקייב בירת אוקראינה חובקים בן.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ביום שני, בתוך שנת האבל, זכו הזוג להיפקד בבן זכר.

כזכור, ביום רביעי א' חשוון תשפ"ג, נהרג יואל דוד ז"ל בן העשר כאשר חצה יחד עם אחותו את הכביש ברחוב שרי ישראל בירושלים ונפגע למוות ממשאית מערבל בטון. הוא היה בדרכו חזרה מהת"ת לעבר ביתו.

זירת התאונה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

הוריו דניאל ונחמה הם שלוחים בקייב בירת אוקראינה שעלו ארצה שבועות ספורים קודם לכן בעקבות הפלישה הרוסית. בעת האסון שהה אביו בקפריסין ושם קיבל את הבשורה המרה על מות בנו. הוא קיצר את ביקורו ושב ארצה להלווית בנו מחמדו. 

עוד בנושא:

אסון בירושלים: ילד חרדי נפגע ממשאית - ונהרג

טרגדיה מחרידה: יואל דוד בן ה-9 עלה מקייב ונהרג בירושלים

האב השכול דניאל סיפר למחרת בריאיון ל'כאן 11' כי בנו יואל דוד ז"ל, "נולד 9 חודשים אחרי שיצאנו לשליחות בקייב בירת אוקראינה. היה ילד מוכשר ביותר. בגיל שנה כבר דיבר חופשי. בגיל ארבע כבר ידע לקרוא חופשי".

לדבריו, "הוא הצטיין גם בלימוד בחיידר וגם במידות טובות וכולם מאוד אהבו אותו. אחרי המלחמה זה היה ממש פיצוצים וניסו לכתר את קייב והיה גל של בריחה. בסוכות הייתי איתו ועם הילד הגדול בקייב בפעילות של שיעורי תורה עזרה וקירוב אנשים פעילות אדירה. ליואל דוד היה לו חלק מאוד גדול בזה, קידוש השם שהוא עשה עם ההתנהגות שלו".

תינוק נולד נתרפאה המשפחה יואל דוד לנאו אסון תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד