כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
פוער את פיו נגד החרדים

נכד מייסד מאפיית אנג'ל: "אוכלי הנבלות והחינם לא יעצרו אותנו"

נראה שהמחאה נגד מאפיית אנג'ל לא מרתיעה. בינתיים אין תגובה מצד הנהלת המאפייה על החרם הצרכני הנרחב. בינתיים נכדו של מייסד המאפייה פוער פיו במתקפה נגד החרדים: "התגובה של ציבור אוכלי הנבלות והחינם נובעת מפחד והיסטריה כי החבל הולך ומתהדק על צווארם"

נכד מייסד מאפיית אנג'ל: "אוכלי הנבלות והחינם לא יעצרו אותנו"
לחם. אילוסטרציה צילום: נועם מושקוביץ, פלאש 90

במאפיית אנג'ל הרשמית עדיין שומרים על שקט, לא מגיבים לסערה המתחוללת סביבם, אולם אחד מבני המשפחה, יואל שפיגל, נכד למייסד המאפייה המיתולוגית מתייחס לסערה ובוחר לתקוף את החרדים על החרם וכבר פורק את דעותיו האישיות.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב: "אין גבול לחוצפה של חלק מהציבור החרדי במדינת ישראל. אוכלים חינם ומלחכי הפינכה, משתמטים, חשוכים בדעותיהם ובעיקר צבועים!".

לדבריו, "עומר בר לב הוא יו"ר הדירקטוריון של מאפיית אנג'ל, (אותה מאפייה שסבי ואחיו הקימו לפני יותר ממאה שנה ודודי ממנכ"ל שנים רבות) אבל הרבה לפני תפקידו כיו"ר דירקטוריון הוא קודם כל אזרח במדינת ישראל (אזרח עתיר זכויות לאור עברו) וכאזרח יש לו את הזכות למחות ולהפגין במקום ובזמן שיבחר ויחפוץ כל עוד הדבר נעשה במסגרת החוק".

עומר בר לב אתמול במחאה בבני ברק. (צילום עצמי)

שפיגל ממשיך ותוקף: "לא זכור לי שיש חוק שאוסר להפגין מול בית של רב כזה או אחר והתגובה של ציבור אוכלי הנבלות והחינם נובעת מפחד והיסטריה כי החבל הולך ומתהדק על צווארם".

עוד בנושא:

הוא מאיים ומבהיר: "נגמרו ימי אכילת חינם, יום הדין קרב ובא ושום חרם או קריאות לחרם לא יעצרו אותנו מלתקן עוול של שנים ונשים סוף להשתמטות ולפרזיטיות".

"המאפיה תשרוד, בזה אני בטוח אבל אם גם אתם מתנגדים לעזות המצח והחוצפה שיש לציבור החרדי המחרים (נכון, לא כולם כאלו) עשו מעשה וקנו היום ככר לחם אנג'ל - על אפם וחמתם. מושחתים נמאסתם!! אביגדור ליברמן שיחקת אותה!". הוא מסכם.

מאפיית אנג'ל ירון אנג'ל חרם צרכני שנאת חרדים הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 150 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד