ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
חשיפת 'בחדרי'

עם סכין שהוצמדה לגרון: תיעוד החטיפה והשוד בבני ברק

מספר ימים לאחר הגשת כתב האישום בפרשה החמורה, תיעוד ממצלמות האבטחה חושף את רגעי השוד החטיפה בבני ברק | כך זה נראה

עם סכין שהוצמדה לגרון: תיעוד החטיפה והשוד בבני ברק
החטיפה בבני ברק צילום: מצלמות אבטחה

בשבוע שעבר הוגש כתב אישום חמור נגד שלושה צעירים תושבי בני ברק, במסגרת פרשת החטיפה שנחשפה לראשונה ב'בחדרי חרדים'. חוקרי תחנת בני ברק במרחב דן של מחוז תל אביב הצליחו לפענח את תיק החטיפה והשוד האכזריים שאירעו בחניון רכבים בבני ברק, אשר בוצעו על ידי חבורת צעירים, אשר תכננה את האירוע מבעוד מועד. מהחקירה עלה כי החשודים התחזו ברשת האינסטגרם וכך פיתו את הקורבן להגיע למקום. כעת, מתפרסם תיעוד האירוע האכזרי.

האירוע החמור התרחש לפני כשבועיים בשעות הערב, אז קבעו החשודים מפגש עם הצעיר בחניון רכבים בבני ברק. החשודים, שהיו רכובים על קורקינט ועל אופניים חשמליים, נכנסו במכוון ברכבו של הקורבן, הוציאו אותו מרכבו, היכו אותו עם ברזלים ומקלות, והכניסו אותו בחזרה לרכב כאשר מוצמדת סכין לגרונו.

עוד בנושא:
אימה בבני ברק: חטפו צעיר חרדי ברכבו ושדדו אותו באיומי סכין | פרסום ראשון
איומי סכין ועוברי אורח שנמלטו: כתב אישום בפרשת החטיפה והשוד בבני ברק

החשודים הובילו את הקורבן לחורשה סמוכה, שם תקפו אותו פעם נוספת ואיימו עליו כי ירצחו אותו במידה ולא יביא להם 2000 שקל או את הטלפון שלו. החבורה יחד עם הקורבן המשיכו לכספומט, שם משך הקורבן 1000 שקלים והעביר אותם לאחד החשודים. בסיום האקט האלים השאירו אותו החשודים בחניון בו החל האירוע כשהוא חבול ומוכה ונמלטו מהמקום.

עם קבלת האירוע פעלו שוטרי, חוקרי ואנשי מז"פ של תחנת בני ברק נמרצות וביצעו פעולות חקירה מורכבות ומגוונות תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ו- הצליחו לאתר שלושה חשודים, ביניהם קטינים בני 16 ו-17 וחשוד נוסף בן 24, כולם תושבי בני ברק. החשודים נעצרו והועברו לחקירה במשטרת בני ברק.

מעצרם הוארך מעת לעת ובסיומה של החקירה הצליחו החוקרים לגבש ראיות כנגד הנאשמים בביצוע העבירות המיוחסות להם ולפני ימים אחדים, כאמור, הוגש נגדם כתב אישום חמור ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

חטיפה שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד