ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
במחאת 'צדק לרפאל'

המצוד הגיע לסיומו: נעצר החשוד בדקירת השוטר

החשוד נעצר פחות משבוע לאחר שדקר שוטר במהלך מחאה בתל אביב | "פגיעה בשוטרים הינה חציית קו אדום ואנחנו נפעל למצות את מלוא חומרת הדין עם העבריינים", אמר מפקד המחוז

המצוד הגיע לסיומו: נעצר החשוד בדקירת השוטר
השוטר שנדקר צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה את החשוד בדקירת השוטר במהלך מחאת "צדק לרפאל" בתל אביב בשבוע שעבר. השוטר נדקר בכתפו ונפצע באורח בינוני.

השוטר נדקר ביום רביעי האחרון, אז שוטרי מחוז ת"א עסקו בפעילות אבטחה וניהול התנועה באזור קפלן, בעקבות הפגנה שהתקיימה במקום. במהלך האירוע, שוטר התנועה של מרחב ירקון שהיה במעגל מרוחק מההפגנה ועסק בפעילות אבטחה, נדקר באמצעות סכין חדה ופונה למרכז הרפואי איכילוב. החשוד כאמור נמלט מהמקום והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א.

• נתניהו מגנה את דקירת השוטר: עימותים אלימים במחאת "צדק לרפאל"

מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי ימ"ר מחוז ת"א בסיוע שוטרי מרחב ירקון בפעילות מאומצת לתפיסתו של החשוד, תוך הפעלת מגוון אמצעים טכנולוגים, במטרה להתחקות אחר החשוד.

במסגרת החקירה, למרות הקושי בנסיבות האירוע, בימים האחרונים חלה התפתחות משמעותית שהובילה לפרטיו של החשוד העיקרי והיום בלשי הימ"ר איתרו את החשוד וביצעו מעצר שלו יחד עם חשוד נוסף באזור ת"א. החשוד העיקרי, תושב חולון בן 23, הועבר לחקירה בחשד לניסיון רצח ועימו החשוד הנוסף תושב העיר.

מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר אמר: "דקירת השוטר ופציעתו הינה אירוע חמור מאוד, לכידתו מוכיחה כי יש לנו משטרה מצויינת שפועלת במקצועיות וחותרת למגע. פגיעה בשוטרים הינה חציית קו אדום ואנחנו נפעל למצות את מלוא חומרת הדין עם העבריינים."

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד