כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חודשיים אחרי

כתב אישום נגד המפגין שניפץ את שמשת הרכב מול הילדים

כחודשיים אחרי שניפץ באמצעות מוט דגל את שמשת רכבה של הנהגת הלי לוי במהלך הפגנה נגד הרפורמה המשפטית - מול שני ילדיה הקטנים, כתב אישום הוגש היום נגד דן אהרונסון בן ה-39 מתל אביב

כתב אישום נגד המפגין שניפץ את שמשת הרכב מול הילדים
מפגינים נגד הרפורמה בחיפה צילום: Shir Torem/Flash90

פרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד דן אהרונסון, תושב תל אביב כבן 39, שניפץ שמשה של רכב חולף שבו שהו הלי לוי ושלושת ילדיה, במהלך הפגנה נגד הרפורמה המשפטית בירושלים לפני כחודשיים. את זהותו של אהרונסון, שהודה במעשה והתנצל עליו בפני החוקרים, חשפה העיתונאית והמגישה איילה חסון ב'כאן 11'.

על פי כתב האישום, הנאשם השתתף בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית שהתקיימה בירושלים בסמוך למשכן הכנסת. בשעות אחר הצהריים פרצו מאות מפגינים, ביניהם הנאשם, לכביש בגין, צעדו על הכביש בתהלוכה בלתי חוקית עד לכיוון גן סאקר, כשהם חוסמים נתיב תנועה מרכזי ומפריעים למעבר כלי רכב רבים שנסעו במקום.

באותה העת, נסעה באזור המתלוננת ושלושת ילדיה הקטינים, וניסתה להתקדם ולפלס את דרכה בין המפגינים. בשלב מסוים, חסמו מספר מפגינים את הרכב בגופם ומנעו ממנה להמשיך בנסיעתה. בעקבות כך התרחש עימות מילולי בין הצדדים.

עוד בנושא:

בעוד הנאשם ביקש מהמפגינים לפנות את הדרך, המתלוננת המשיכה בנסיעתה וחלפה על פני המפגינים. אז חבט הנאשם עם מוט הדגל שהיה ברשותו בשמשה האחורית של הרכב וניפץ אותה. חלקי זכוכית התפזרו לעבר המושב האחורי ברכב, בו ישבו שניים מילדיה של המתלוננת.

האם שהותקפה יחד עם שלושת ילדיה ברכבה בכביש בגין בירושלים על ידי מפגינים נגד החקיקה המשפטית, התראיינה יומיים לאחר התקרית לאיש התקשורת אמיר איבגי ב'ערוץ 14' ושחזרה את רגעי האימה.

לוי שיתפה: "עברנו רגעים מפחידים בלי שום סיבה. הילדים לא ישנו בלילה, היה לילה לא פשוט ולא קל. גם שיצאנו בבוקר לסיבוב באוטו של אבא שלי כדי להוריד מהם את החרדה, הם אמרו אם ינפצו את השמשה של סבא מה נעשה? רגעים לא קלים בכלל. הם קיבלו את זה מאוד קשה".

עוד סיפרה האם ל'ערוץ 14': "הייתי בהלם שזה הגיע למצב כזה, לא תיארתי לעצמי שזה יכול להגיע למצב של אלימות. חסימות ראיתי, זה הפך לשגרה אבל לזה לא ציפיתי אבל הרגע שהתנפצה השמשה על הראשים של הילדים שלי שכל המושב האחורי היה מלא זכוכיות והשמשה הייתה מנופצת, היו רגעים מפחידים".

לדבריה, "יש לי ילד בחינוך מיוחד שמאובחן כבעל חרדה, זה החמיר לו את הבעתה והחרדה. אני עוד לא מעכלת שטיפה רגע של סולידריות, טיפה רחמים, כמו שרואים בסרטון הייתה דרך, אנשים עברו מסביבי ואף אחד לא הרים את הכפפה ואמר יש פה אמא לבד עם ילדים צורחים בתוך הרכב ואמר בואו נעזור. אני קוראת למי שנקלע לסיטואציות כאלה, תהיו אחים זה לזה. אם היה איזה גבר שהיה יוצא זה היה יכול להיגמר אחרת", סיכמה.

הרפורמה המשפטית כתב אישום ניפוץ זכוכית ניפוץ שמשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד